Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، ضمن افزایش ابر و وزش باد، در مناطقی از استان (به ویژه در دامنه‌های کوه سبلان و جنوب استان) بارش باران گاهی بصورت رگبار پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با فعالیت این سامانه بارشی تا عصر دوشنبه (۱۱ فروردین) در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش متناوب باران در بعضی ساعات بصورت رگبار و رعدوبرق تداوم می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: ضمن اینکه همزمان با فعالیت این سامانه و نفوذ زبانه‌های کم فشار در سطح زمین، جریانات جوی جنوبی شده و وزش باد از روز یکشنبه (۱۰ فروردین) تا روز سه شنبه در برخی از مناطق بصورت لحظه‌ای تند انتظار می‌رود.

محمدی تصریح کرد: در روز سه شنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته شده، اما روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت سامانه بارشی، مجدداً در اغلب مناطق استان بارش باران (غالباً بصورت رگبار و رعدوبرق) را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا سامانه بارشی بارش باران سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ داوری بیان کرد: در ارتفاعات و در بخش مرکزی و جنوبی استان رگبار و رعد و برق پدیده قالب خواهد بود.

وی با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی برای بیست و چهار ساعت آینده رگبار شدید و ساعتی  پیش بینی می شود افزود: هم چنین دمای هوا در استان کاهش می یابد.

داوری ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر شهری  و ریزش سنگ در ارتفاعات و مناطق  کوهستانی وجود دارد.
وی گفت: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد و شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز  کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • رگبار باران و طوفان لحظه‌ای اصفهان را دربرمی‌گیرد / هوای استان خنک‌ می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان