Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:50:49 GMT

انجام ۲۸۹۰ ماموریت در طرح سلامت نوروزی در گیلان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۸۶۱

انجام ۲۸۹۰ ماموریت در طرح سلامت نوروزی در گیلان

ایسنا/گیلان رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان از انجام ۲۸۹۰ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی گیلان از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی در استان خبر داد.

دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان اظهار کرد: از روز نخست این طرح (۲۴اسفند لغایت ۸ فروردین ماه) اورژانس گیلان موفق به انجام ۲۸۹۰ ماموریت شده است که از این بین تعداد ۱۲۰۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد ۲۸۴۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است. همچنین ۴۰۸ مورد نیز ماموریت های ترافیکی را شامل می شود که از این بین ۳۲۰ ماموریت درون شهری و ۸۸ ماموریت جاده ای بوده است.

رییس اورژانس گیلان در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند.

اسدی در پایان از شهروندان خواست که ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

به گزارش ایسنا؛ طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده است و اورژانس گیلان با ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي یوم الله ۱۲ فروردین اورژانس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر ۱۰۰۰ هزار گردشگر خارجی به گیلان سفر کردند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر 1000 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف وارد استان گیلان شدند و شهرهای آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان با اشاره به افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته افزود: این گردشگران در طول اقامت خود در استان، در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر این اداره‌کل اقامت داشتند.

وی گفت: خوشبختانه سطح اشغال تخت‌های واحدهای اقامتی در طول سفرهای نوروزی به بیش از 100 درصد رسید و این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان است.

جهانی بیان کرد: آنچه مشخص است استان گیلان از حدود دو سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری بوده و این امر نشاندهنده تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بناهای تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و... در افزایش این بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان