Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:53:56 GMT

تولید ماسک توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۹۵۳

تولید ماسک توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تولید ماسک با مشارکت نیروهای داوطلب هلال احمر خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۰۰ خانه داوطلبی در سراسر کشور با مشارکت خیریه‌ها ‌و داوطلبان ماسک تولید می‌کنند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور  و تمهیدات دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای کنترل این ویرویس اظهار کرد: برای رسیدن به وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا نیازمند همکاری و همیاری مردم با ماندن در خانه و رعایت توصیه‌های بهداشتی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های هلال احمر توسعه خانه‌های هلال در نقاط مختلف کشور است، افزود: هدف از راه‌اندازی این خانه‌های هلال، افزایش تاب آوری جوامع محلی در رویارویی با حوادث و اتفاقاتی چون سیل و یا بیماری‌هایی چون کرونا است.

نصیری گفت : 300 خانه داوطلبی در سراسر کشور با مشارکت خیریه‌ها ‌و داوطلبان ماسک تولید می‌کنند، همچنین با مشارکت داوطلبانه زنان خانه‌دار در روستای مرزی «گریمُنج» از توابع شهرستان قائنات خراسان جنوبی برای دوختن ماسک اقدامات خوبی آغاز شده است و روزانه تعداد قابل قبولی ماسک تولید و در اختیار افراد قرار می‌گیرد و این روند در سایر خانه‌های دواطلبی به همین شکل است.

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا تاکنون 32 هزار نیروی داوطلب با هلال احمر همکاری داشته اند، گفت: از دیگر برنامه‌های ما بحث نیروهای تخصصی داوطلب چون پزشک و پرستار است که در حال حاضر 2 هزار داوطلب تخصصی در درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌های وزارت بهداشت فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار‌ کرد: از دیگر برنامه‌های در حوزه مقابله با شیوع کرونا آموزش و توزیع بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی در مناطق محروم است که در این زمینه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

نصیری با اشاره به اینکه بسیاری از افراد نیازمند نبوده اما شیوع کرونا و پیامدهای اقتصادی مرتبط با آن برخی افراد را دچار آسیب‌هایی کرده است، تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت‌های مردمی به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا به ویژه در مناطق محروم طرح "دستیار" طراحی شده است همچنین مردم کشورمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب 99999 هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها واریز کنند و کد دستوری #112* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.

تمهیدات بهزیستی برای کنترل شیوع بیماری کرونا در میان کودکان کار و افراد معتاد

توزیع غذای حضرتی در بین کادرمانی درگیر با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها+ تصاویر

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان