Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:40:01 GMT

پارک‌ها و بوستان‌های همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۹۹۶

پارک‌ها و بوستان‌های همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: پارک‌ها و بوستان های تفریحی همدان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌گردد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، وحید علی ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از هر گونه تجمع و دورهمی خانوادهها در پارک‌ها به ویژه در  روز طبیعت، تمامی بوستان‌های این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنرهای اطلاع‌رسانی به‌منظور جلوگیری از تجمع مردم مقابل بوستانها نصب‌شده است، تصریح کرد: از هر گونه ورود  و تجمع افراد در پارک‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان افزود: برای حفظ سلامت شهروندان، از ورود به داخل تمامی بوستان‌های شهر نظیر بوستان‌های شهروند، مردم، ارم، کودک، گنجنامه، شیرسنگی، زنبق، خانواده، شاهد، مدنی، بوستان نماز، باغ ایرانی، میدان باباطاهر وغیره  ممانعت به عمل می‌آید.

تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان مرکزی؛ اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان مرکزی به صفر رسیدتعطیلی پارک جنگلی چیتگر، لتمال کن و آبشار در منطقه 22پارک‌ها و بوستان های رباط کریم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

علی ضمیر با تاکید بر اینکه قطع زنجیره کرونا صرفا با در خانه ماندن و پرهیز از حضور در اجتماع امکان پذیر است، اظهار داشت:  از شهروندان عزیز تقاضا میشود از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در بوستان‌های سطح شهر در این ایام خودداری کرده و همکاری لازم را با نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای شکست کرونا نیازمند همکاری همه جانبه تمام مردم هستیم، ابراز کرد: قدرت و سرعت انتشار این ویروس بسیار بالا است بنابراین اگر مردم رعایت نکنند با بحران مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/743/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا اطلاع ثانوی تعطیل پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسن رضانیا در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان همدان افزود: شاهکار بی‌نظیر سپاه دنیا را مبهوت کرده است.

او تأکید کرد: با اقدام مقتدرانه فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه اجتماعی نظام افزایش یافت و انسجام و وحدت در جامعه به وجود آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن قصد محو این اقدام بزرگ را دارد، تصریح کرد: آنها قصد التهاب آفرینی در اذهان جامعه نسبت به اقدام مشروع سپاه دارند.

رضانیا مقابله با هجمه روانی دشمن را وظیفه دستگاه‌های اطلاع رسانی و نخبگان دانست و بر ضرورت تهیه محتوی و انتشار آن برای آگاهی بخشی عمومی و مقابله با عملیات روانی دشمن تاکید کرد.

او افزود: با کسانی که همسو با دشمن، درصدد خدشه به امنیت روانی مردم باشند، برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان