Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و رئیس هیئت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در پیامی فرا رسیدن ولادت پر برکت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرند و با رشادت از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانیده است.
سپاهیان خستگی‌ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع از حرم و بحران‌های گوناگون و همچنین در یاری رساندن به هموطنان خود در عرصه های مختلف و از جمله در مبارزه با کرونا حضور یافته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز و والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، این روز مبارک را به تمامی ملت عزیز و به ویژه پاسداران عرصه‌های جهاد و شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

171 / 167 دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو روز پاسدار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو روز پاسدار روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم

روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان آران و بیدگل کاروان شادیانه برپا شد و گروه سرود هلال منیر در وصف امام حسن (ع) در حضور مردم دیندار آران و بیدگل سرود اجرا کردند. این مراسم با همکاری شهرداری آران و بیدگل و حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر و بسیج رسانه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در بندرعباس + تصاویر
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • مولودی‌خوانی مهدی رسولی در رثای امام‌حسن + فیلم
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود
  • بازدید نوروزی رییس اورژانس پیش پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از بیمارستان حضرت ابوالفضل و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان میناب