Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با اشاره به وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور به ویژه در استان‌های کرمان و هرمزگان افزود: به منظور کمک به خانواده‌های تحت حمایت، مستمری فروردین‌ماه مددجویان سیل‌زده در استان های کرمان و هرمزگان با مساعدت بنیاد مستضعفان به صورت ۲ برابری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین لوازم ضروری زندگی مددجویان سیل‌زده تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رئیس کمیته امداد تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، منازل مددجویان در صورت وقوع آسیب یا خسارت، تعمیر و بازسازی می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در آیین واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارکرد: امروز مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداریم و این وعده‌ی محقق شده دولت است. تولید و بهره‌برداری از مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

وی افزود: خرسندیم که بیش از ۳۳هزار مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های جدی افراد فاقد مسکن است.

رئیس جمهور ادامه داد: کمیته امداد تا جایی که در توانش باشد هزینه مددجویان را پرداخت می‌کند، اما تامین مسکن آرامش خاصی را به تمام اعضا خانواده می‌دهد و از همه این موارد متفاوت‌تر است.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت