Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ‌رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: به دنبال گسترش طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تا امروز بیش از ۵۷ میلیون نفر از مردم کشور با ثبت نام در این طرح ملی تحت غربالگری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز ۹ فروردین ۱۳۹۹ در کشور، ۳۰۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و تعداد بیماران مبتلا شده به این بیماری به ۳۵۴۰۸ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۱۶۷۹ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۵۱۷ نفر در کشور محروم شده ایم. بیشتر بخوانید:ابتلای ۲۱ هزار و ۶۳۸ نفر در کشور به ویروس کرونا/ هزار و ۶۸۵ نفر جان باختند
وی ادامه داد: ۳۲۰۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور اظهار کرد: اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و تقویت بیماریابی، افزایش آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت برای انجام آزمایش تشخیص کووید۱۹ و البته رعایت نکردن بخشی از جامعه به توصیه‌های وزارت بهداشت، از دلایل افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور است. منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا در ایران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟