Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به ملت شریف ایران به‌ویژه سبزپوشان و افتخارآفرینان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آن‌ها به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی در  ادامه این پیام افزود: ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جان‌فشانی بزرگ‌مردانی می‌دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در این پیام تاکید کرد: بی‌تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جان‌فشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شهیدان زنده‌ای هستند که در دفاع از اهداف نظام اسلامی جان‌فشانی می‌کنند و تأمین آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران شده، مرهون حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز است که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمت‌گذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام فراهم می‌کنند و امروز نیز همدوش ارتشیان غیور و نیروی انتظامی مقتدر و کادر درمان کشور و مدافعان سلامت تلاش‌های ارزنده‌ای را انجام می‌دهند.

پیام  تبریک رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار به سردار سرلشگر سلامی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روز  شنبه از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این پیام آمده است: امروز به لطف جانفشانی‌ها، ایمان، ایثار و  آزادگی بی‌مانند مردان و زنان این آب و خاک پرچم انقلاب اسلامی در منطقه و فراتر از آن بلندتر از همیشه در حال اهتزاز است و دفاع از مظلومان و رویارویی با نظام سلطه و شیطان بزرگ وجهه‌ای بین المللی پیدا کرده است.

وی در این پیام افزود: وقتی اشقی‌الاشقیا ناجوانمردانه و بزدلانه مستقیما دستور ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش را صادر می کند و آن اجتماعات پرشور و عظیم و بی‌سابقه در کشورهای مختلف شکل می گیرد خود دلیل بزرگی است بر این که جریان مقاومت جریانی کاملا حی و زنده است که تاریخ آن به دو بخش قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی تقسیم شده.

خاموشی در این پیام تاکید کرد: امروز نقشه راه انقلاب اسلامی در جهان آن قدر وسیع شده و جبهه مقاومت آن قدر قدرتمند شده که وقتی پهپادی که قله تکنولوژی نظام سلطه است با شلیک پدافندی که تماما در داخل کشور طراحی شده به قهقهرا فرو می‌رود یا وقتی پایگاه عین‌الاسد با موشک های پیشرفته نقطه‌زن مورد اصابت قرار می‌گیرد مستکبران آمریکایی به هزاران بهانه راهی جز سکوت و قبول شکست ندارند.

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و اموری خیریه در این پیام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهدای مدافع سلامت،  فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)  و امام سجاد علیهم السلام و روز پاسدار و جانباز را به فرمانده سپاه پاسداران و  تمام رزمندگان و جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان، سربازان و مرزبانان کشور تبریک و تهنیت گفت.

تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز پاسدار
به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی روز پاسدار را که مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، سید و سرور سالار شهیدان و اسوه ایثار است، تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز پاسدار، یادآور رشادت و ایثارگری های دلاور مردان و هچنین یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین(ع) است که اکنون همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی دارند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: بی شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها مدیون رشادت های این سربازان خستگی ناپذیر اسلام است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن گرامیداشت روز پاسدار و یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"، سردار رشید اسلام، ضمن ارج نهادن به رشادت و تلاش های ارزنده پاسداران امنیت کشور در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را برای این غیور مردان در سایه عنایت حضرت ولی عصر"عج الله تعالی فرجه الشریف" و نایب برحق ایشان امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت دارد.  

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حسین سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان اوقاف نیروی انتظامی اسلامی ایران روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.

از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرز‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیرو‌های چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.

همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.

اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیرو‌های مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی