Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس بخشنامه جدید بیمه مرکزی نیازی به حضور فیزیکی نمایندگی‌ها و کارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، اعلام کرد:‌ در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به ‌منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، حضور نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه و کارگزاران در دفاتر خود ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پیرو تصمیمات دولت در راستای کنترل ویروس کرونا و با توجه به بخشنامه شماره 98/100/181276 مورخ ٢١اسفندماه ١٣٩٨ بیمه مرکزی در خصوص مراجعه بیمه‌گذاران به سایت شرکت‌های بیمه و خرید بیمه‌نامه برخط و با عنایت به شرایط خاص کشور و ایجاد محدودیت فعالیت برخی مشاغل؛  به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ١٥ اردیبهشت ٩٩ نیازی به حضور نمایندگان وکارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.

صدور بیمه‌نامه آنلاین و تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دارندگان وسایل نقلیه تا پانزدهم اردیبهشت از جمله تصمیمات صنعت بیمه برای پیشگیری از ابتلا هموطنان به بیماری کرونا بوده است.

انتهای پیام/

R1012123/P/S7,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا صنعت بانکداری و بیمه اخبار شرکت‌های بیمه بیمه مرکزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا صنعت بانکداری و بیمه بیمه مرکزی ویروس کرونا صنعت بانکداری و بیمه بیمه مرکزی بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:با توجه بارش های اخیر و پیش بینی بارش و دمای مناسب در اردیبهشت ماه برآورد می شود که سال ایده آلی برای تولید گندم داشته باشیم.

به گفته او، با تحقق شرایط جوی  پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: با اعلام جایزه تحویل گندم و افزایش میزان خرید گندم پیش بینی می شود که نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نداشته باشیم.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران از افزایش ۲ برابری میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با مساعد بودن شرایط جوی، امسال گندم مورد نیاز صنف و صنعت از خرید داخل تامین می شود که براین اساس نیازی به واردات نداریم، لذا این موقعیت با بی توجهی به اعلام‌جایزه گندم نباید از دست دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد