Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطره سامانی گفت: طبق بررسی نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود بارش های بهاری برای روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم فروردین ماه جاری در چهارمحال و بختیاری از شدت بالایی برخورددار باشد.

«مهرداد قطره سامانی» امروز (شنبه ۹ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: شدت بارش های بهاری برای روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم فروردین ماه جاری در چهارمحال و بختیاری موجب سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: به مردم عزیز استان به ویژه عشایر توصیه می شود از نزدیک شدن به رودخانه ها در روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم فروردین ماه جاری جدا خودداری کنند.

 

وی ابراز کرد: این بارش های بهاری تا روز چهارشنبه ۱۳ فروردین در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد که از شدت کمتری نیز برخورددار است.

 

قطره سامانی گفت: طبق پیش بینی های کارشناسان هواشناسی شهر بلداجی امروز شنبه ۹ فروردین با دمای صفر درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به دلیل بارش باران در سطح استان کاهش دما پیش بینی نمی شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارش های شدید بارش های بهاری سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش های بهاری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌ها در استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از هواشناسی استان یزد، محمدجواد میرحسینی با اشاره به اینکه بارش‌ها طی امروز و فردا در استان یزد ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد، گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

کد خبر 747613

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری