Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مبارزه با کرونا ، از ساعت صفر روز جمعه هشتم فروردین ماه به دستور استاندار مازندران در همه شهرستان های این استان به منظور حفظ سلامت مردم و ممنوعیت تردد افراد غیربومی اجرایی شده است .

سرهنگ محمد راعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : اجرای صحیح این طرح بدون شک می تواند در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک حال شهروندان باشد بنابراین ما هم این طرح را با شدت بیشتری انجام خواهیم داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سیمرغ گفت که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مبارزه با کرونا ، ماموران نیروی انتظامی و بسیج به همراه نماینده فرماندار و ثبت‌  احوال شهرستان با استقرار ایستگاه بازرسی در سه محور ورودی سیمرغ به قائمشهر و بابل ، سیمرغ به جویبار و  سیمرغ به بهنمیر در حال فعالیت هستند .

مجتبی حبیب نژاد روشن بیان کرد : از مردم شهرستان سیمرغ که در این مدت به توصیه ‌های بهداشتی و سلامت عمل کردند تشکر و خواستار نهایت همکاری آنان با عوامل اجرایی این طرح تا قطع زنجیره انتقال این ویروس هستیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران سیمرغ پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران سیمرغ ویروس کرونا مازندران سیمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد