Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:04:03 GMT

بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۷۳۵

بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن

به نظر می‌رسد باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا مصمم است. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که باشگاه بارسلونا نسبت به حفظ طولانی مدت مارک آندره تِراِشتگن امیدوار است، کار دشواری در این راه دارد، چرا که دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی نسبت به جذب دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها ابراز علاقه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «دیلی‌ میرر» در این راستا خبر داد مدیران باشگاه بایرن مونیخ امیدوار هستند بتوانند با ارائه پیشنهادی 100 میلیون یورویی که می‌تواند تِراِشتگن را تبدیل به گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان کند، به ترکیب باواریایی‌ها اضافه کنند.

روز گذشته (جمعه) نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شده بود مدیران بایرن مونیخ به دنبال به خدمت گرفتن تِراِشتگن هستند، از این رو از این دروازه‌بان 27 ساله خواسته‌اند قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند و به نوعی او را جانشین مناسبی برای مانوئل نویر 33 ساله می‌دانند.

درخواست بایرن مونیخ از تِراِشتگن برای عدم تمدید قرارداد با بارسلونا

در حال حاضر مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ و نویر بر سر تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده و احتمال جدایی این دروازه‌بان ملی‌پوش از جمع باواریایی‌ها در پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه ژوئن 2021 به اتمام می‌رسد، وجود دارد.

مشکل اصلی طرفین بر سر تمدید قرارداد، مدت زمان قرارداد جدید است. نویر به دنبال قراردادی طولانی‌مدت‌ است، اما مدیران این باشگاه نمی‌خواهند روی سیاست‌ خود که تمدید قراردادهای کوتاه مدت با بازیکنان بالای 30 سال است، پا بگذارند و به نویر پیشنهاد تمدید یک ساله قراردادش را داده‌اند.

در سوی دیگر مارک آندره تِراِشتگن که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت‌قرارداد بارسلوناست، هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه کاتالونیایی به توافق نرسیده، اما نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا روز گذشته مدعی شد تِراِشتگن در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا قرار دارد و می‌خواهد خود را تا چهار یا پنج سال دیگر به آبی‌واناری‌ها متعهد کند.

در هر صورت اگر انتقال دروازه‌بان پیشین بوروسیا مونشن‌گلابادخ در ازای 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ شکل واقعیت به خود بگیرد، تِراِشتگن تبدیل به گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان خواهد شد.

 در حال حاضر کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی با انتقالی 80 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به چلسی در سال 2018، گرانقیمت‌ترین دروازه‌بان جهان است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی بارسلونا مانوئل نویر بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس باشگاه بایرن مونیخ تمدید قرارداد دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت

مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها سال 2025 با حضور 32 تیم در آمریکا برگزار خواهد شد و در این مسابقات، 12 تیم اروپایی شرکت می‌کنند.

تکلیف آخرین تیم صعود کننده از قاره اروپا به جام باشگاه‌های جهان از قاره اروپا مشخص شد.

طرفداری | با شکست و حذف آرسنال مقابل بایرن مونیخ، سالزبورگ با توجه به موقعیت بهتر در رنکینگ و به طور خودکار به جام جهانی باشگاه‌ها در سال 2025 که به میزبانی ایالات متحده برگزار می‌شود، صعود کرد.

پیش‌تر حضور منچسترسیتی، بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، چلسی، اینتر، پورتو، بنفیکا، یوونتوس دورتموند و اتلتیکو مادرید در رقابت جدید فیفا مسجل شده بود. در ایتالیا، با توجه به حذف لاتزیو و ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس راهی جام باشگاه‌ها شد. در آلمان هم با حذف لایپزیش مقابل رئال مادرید، دورتموند به این مسابقات راه پیدا کرده بود و در اسپانیا هم با حذف رئال سوسیداد، و البته بارسلونا، اتلتیکو مادرید به عنوان دومین نمایندۀ لالیگا به جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت. سالزبورگ اتریش نیز در صورت قهرمان نشدن آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا، سهمیه دیگر را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است به تیم‌های راه یافته به این مسابقات مبلغ 50 میلیون یورو تعلق می‌گیرد. در ادامه نگاهی به تیم‌های صعود کرده از قاره اروپا به جام باشگاه‌های جهان می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید:

فرمت برگزاری و قوانین جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرایط تیم‌های آلمانی و اسپانیایی برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها

باشگاه‌های اروپایی راه‌یافته به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 رئال مادرید (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 22-2021) اتلتیکو مادرید چلسی (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020) منچسترسیتی (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022) دورتموند بایرن مونیخ پاری سن ژرمن اینتر یوونتوس پورتو بنفیکا سالزبورگ

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت