Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، این روزها رسانه های اماراتی و قطری از برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در ۲ کشور به خاطر ویروس کرونا خبر می دهند.

گمانه زنی های مختلفی از سوی رسانه های عربی برای میزبانی مسابقات غرب آسیا مطرح می شود. یک رسانه قطری پیش از این عمان و کویت را برای میزبانی از مسابقات معرفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ها بنا به گفته این رسانه ها در ماه آگوست(مرداد) برگزار می شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «الکره العراقیه» مدعی شد که امارات میزبان بازی های گروه اول لیگ قهرمانان آسیا می شود. در این گروه استقلال با الوحده امارات، الاهلی عربستان و الشرطه عراق رقیب است.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!

گزارش رسانه‌ها حاکی از این است که داور جنجالی کویتی قرار است که بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا در واقع فینال غرب آسیا که بین الهلال عربستان و العین امارات برگزار می‌شود را قضاوت کند.

بازی رفت روز سه شنبه (۱۶ آوریل) در ورزشگاه هزاع بن زاید در العین برگزار می‌شود. بازی برگشت نیز سه شنبه (۲۳ آوریل) در استادیوم کینگدام آرنا به انجام خواهد رسید.

روزنامه ورزشی المیدان توضیح داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت بازی برگشت الهلال و العین در کینگدام آرنا، تصمیم گرفته تا سوت این بازی را به داور جنجالی بسپارد.

این روزنامه نوشت: احمد العلی، داور کویتی، هدایت تیم داوری را در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برعهده خواهد داشت.

هواداران الهلال نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند. احمد العلی با قضاوت‌های پرحاشیه‌اش در جام ملت‌های آسیا، حسابی مورد توجه قرار گرفته بود. داوری که دیدار ایران و قطر را سوت زد که با شکست ملی پوشان و حذف از این پیکار‌ها همراه شد.

وب سایت سعودی اسپورت نوشته است که طرفداران الهلال از این انتخاب ترس و واهمه دارند چرا که این داور در قضاوت بازی رفت میان سپاهان و الهلال نیز عملکرد ضعیفی داشت و در کنترل بازیکنان تسلط نداشت.

تعدادی از هواداران الهلال توضیح دادند که این یک مسابقه بزرگ و مهم است و مسئولیت آن باید به عهده یک داور بین المللی ارشد باشد که توانایی مدیریت چنین مسابقاتی را دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال ، لیگ قهرمانان آسیا سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!