Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:49:37 GMT

هفت واحد صنفی متخلف در فراهان مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۹۳۱

هفت واحد صنفی متخلف در فراهان مهر و موم شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «اسفندیار نظری » افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی شهرستان در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را در دستور کار جدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علاوه بر مهر و موم هفت واحد متخلف در راستای این نظارت‌هابه متصدیان هشت واحد نیز تذکر داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان ادامه داد: واحدهای صنفی متخلفی ه در این شهرستان مهر و موم شدند در حوزه پخش دخانیات، پوشاک زنانه، منسوجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکتریکی فعالیت داشتند که با وجود تذکرو اخطارهای صادره  برخلاف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی عمل کردند که پرونده آنان تحویل مقام‌های قضایی شده است.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در استان مرکزی اجرا می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در این استان دنبال و اجرا می‌شود و با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ سید « علی حسینی» افزود: در راستای موراد تشدیدی این طرح، تردد بی‌مورد در معابر شهرستان اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه موجب جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف خودرو می‌شود.

وی بیان کرد: خودروهای پلاک‌های غیربومی تا ساعت ۲۴ روز ۹ فروردین مهلت دارند که این استان را ترک کنند و رانندگانی که اقدام به ترک محدوده این استان تا مهلت مقرر نکنند برابر دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر جریمه پنج میلیون ریالی وسیله نقلیه آنان به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

رییس پلیس راهور استان مرکزی افزود: در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه جاری طبق مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی معابر شهری این استان اقدام می‌کند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

یکهزار و ۵۰ نفر تاکنون در استان مرکزی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی ویروس کرونا اراک استان مرکزی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد

مهدی لسان طوسی گفت: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالا‌های مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

وی دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان و اضافه کرد: این موضوع به شدت در دست بررسی است، زیرا ادامه فعالیت آنها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد در پاسخ به این سوال که به چه علت واحد‌های عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند گفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته، اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

طبق اعلام مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد، ۲۱۸ پرونده تعزیری در پی انجام ۲ هزار و ۱۵۴ مورد بازرسی از صنف پوشاک در این شهر در طول ماه فروردین تشکیل شده است که در این راستا چهار واحد صنفی در رسته پوشاک به دلیل داشتن تخلفاتی از جمله گرانفروشی و عدم درج قیمت در مشهد پلمب شدند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد در این باره گفت: با توجه به این که زمستان گذشته سرمای زیادی در مشهد اتفاق نیفتاد و پوشاک زمستانی نیز فروش زیادی در این شهر نداشت از این رو صاحبان واحد‌های صنفی مجبور شدند اجناس خود را به قیمت خرید (بدون در نظر گرفتن سود قانونی) بفروشند.

لسان طوسی افزود: در فروردین ماه هم صاحبان صنوف پوشاک در مشهد خرید جدید لباس نداشتند و خرید‌های جدیدشان از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، لذا قیمت‌ها هم تغییری نداشته و مربوط به سال قبل بوده است و در مجموع نمی‌توان گفت این رسته صنفی در فروردین ماه گران فروشی کرده است.

وی اضافه کرد: قیمت تمام شده تولید پوشاک به دلیل هزینه‌های جانبی و سربار که هر ساله رو به افزایش است، زیاد شده و به طور قطع بر قیمت پوشاک اثرگذار بوده است، اما واحد‌های صنفی پوشاک مشهد در فروردین ماه گران فروشی نداشته و اجناس ماهیتاه دلیل بالا بودن قیمت تمام شده تولید، گران هستند با این حال نمی‌توان بروز تخلف گران فروشی از برخی صنوف را هم انکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس