Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:29:14 GMT

تردد در جاده های بین شهری خوزستان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۰۲۳

تردد در جاده های بین شهری خوزستان ممنوع است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: رفت و آمد در جاده‌های خوزستان صفر نشده، اما تردد غیر از موارد استثنا ممنوع است.

او با بیان اینکه  مردم به هیچ‌وجه از خانه‌های خود به قصد رفتن به شهر دیگری حتی درون استان اقدام نکنند افزود: محدودیت‌ها در جاده‌های بین شهری خوزستان با جدیت در حال اعمال است، و این محدودیت‌ها بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌ها ۳ تا ۴ ورودی و خروجی دارند که تاکنون ورودی و خروجی اصلی کنترل می‌شود و هرگونه تردد بین شهری صورت بگیرد رانندگان با جریمه ۵ میلیون ریالی روبه‌رو خواهند شد، و در این مورد هیچگونه مماشاتی وجود ندارد و این قانون از روز گذشته در خوزستان در حال اعمال است.

رییس پلیس‌راه خوزستان تصریح کرد: مبلغ جریمه بالا است با این وجود هیچ گونه التماس و خواهشی از سوی رانندگانی که رعایت نکنند پذیرفته نیست؛ ما تنها مکلف به اجرای مٌر قانون هستیم چراکه این موضوع از قبل به صورت سراسری اطلاع‌رسانی شده و مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود

 از اواخر سال گذشته عملیات تعریض جاده ابهر- قیدار علاوه بر قطعه ای که از سمت شهر قیدار شروع شده، از سمت شهر ابهر نیز وارد فاز عملیاتی شد.

جاده ابهر - قیدار به دلیل کم عرض بودن و تردد زیاد در آن طی چند سال گذشته به یکی از پرحادثه‌ترین مسیرهای ارتباطی استان تبدیل شده است، به طوری که سال گذشته بیش از ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان در این مسیر به وقوع پیوست.

طی چند سال اخیر حجم تردد در جاده قیدار – ابهر به واسطه اتصال جاده کردستان و همدان به آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و چون این جاده به عنوان یک جاده فرعی طراحی و اجرا شده است، ‌کشش این حجم از تردد را ندارد و تداوم وضعیت کنونی به علت کم عرض بودن جاده بسیار نگران کننده است.

با پیگیری های انجام شده، تعریف این مسیر ارتباطی به جاده اصلی ارتقا پیدا کرد و ۲ بانده کردن آن در دستور کار قرار گرفت.

استاندار زنجان در این بازدید با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت بر حسب اولویت، گفت: در زمان حاضر با یکسری اقدامات کوتاه مدت، رفع مشکلات جاده قیدار- ابهر را پیگیری می کنیم و در بلند مدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که علاوه برعملیاتی که از سمت قیدار در حال انجام بوده، اجرای طرح از سمت ابهر نیز اجرایی شده است.

محسن افشارچی گفت: به دلیل محدودیت های اعتباری عملیات ۲ بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می کنیم تا با اقدامات مورد نیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه خیزی این مسیر کاسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند