Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از اول تا 7 فروردین ورودی و خروجی مسافر از طریق پایانه مسافربری امام رضا(ع) بیش از 94 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آمار اول تا 7 فروردین سال گذشته بیش از 324 هزار و 64 مسافر از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع) به شهر مشهد وارد یا خارج شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این در حالی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدارها برای خودداری از سفر به مشهد جهت پیشگیری از شیوع کرونا از اول تا 7 فروردین ماه حدود 23 هزار و 949 مسافر از طریق پایانه امام رضا(ع) به مشهد وارد یا از شهر خارج شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 94 درصد کاهش داشته است.

کاظمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقاط مختلف پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ضد عفونی و مسافران ورودی به مشهد با همکاری نیروهای هلال احمر کنترل و تب‌سنجی شده و موارد مشکوک به کرونا از طریق آمبولانس‌های مجهز مستقر در پایانه به بیمارستان انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پایانه مسافربری مشهد كرونا امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت