Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@14:25:48 GMT

ورودی‌های استان کرمان بسته شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۱۴۱

ورودی‌های استان کرمان بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری،  فرمانده انتظامی استان کرمان شنبه ۹ فروردین در ارتباطی با فرماندهان انتظامی سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای حفظ سلامت عمومی و مقابله با بیماری کرونا این طرح از ۸ فروردین لغایت ۱۵ فروردین ماه جاری در سراسر استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با در نظر گرفتن تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

این مقام ارشد انتظامی بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع‌تر آنان به شهرهای خود تاکید کرد و گفت: از این عزیزان می‌خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویرورس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و بیان کرد: در این طرح تمامی سفرهای برون شهری لغو خواهد شد البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

ناظری بر فعالیت واحدهای صنفی نظیر نانوایی‌های، سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و خوراکی و غیره که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می‌کنند، تاکید و تصریح کرد: این صنوف در صورت رعایت مسائل بهداشتی هرگز تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: اخیرا شایعاتی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌ها در حال انتشار است که این موضوع صحت ندارد و با افرادی که هدفمند یا غیر هدفمند با شایعه پراکنی در فضای حقیقی و مجازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند مانند همیشه برخورد قاطعانه ای با آنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم آگاه استان کرمان تاکنون همکاری خوبی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا داشته و انتظار می‌رود در اجرای مرحله جدید طرح مقابله با این بیماری بازهم برای حفظ سلامتی جامعه با خدمتگزاران صادق خود همکاری کنند.

کد خبر 496063 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی كرونا در ايران استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی كرونا در ايران استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر