Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهمحبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در اجرای تصمیم ملی ستاد مبارزه با کرونای کشور تمام مسیر‌های ورودی فرعی به شهرستان سرپل ذهاب مسدود شده و تنها در مسیر اصلی نیز با نظارت مستقیم نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و ثبت احوال تردد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مردم در این وضعیت به دلیل حفظ سلامت جامعه و مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرستان نهایت همکاری را در اجرای طرح داشته و از تردد در محور‌های مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: درخانه ماندن بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال بیماری و مقابله با شیوع بیماری ویروسی کرونا است که امید داریم مردم فهیم شهرستان در اجرای آن مشارکت لازم را داشته و از خروج غیرضروری از منزل خودداری کنند تا این بیماری به طور کلی ریشه کن شود.

جمالی نیا افزود: کادر پزشکی و درمانی شهرستان سرپل ذهاب از همان آغاز شیوع ویروس کرونا در خط مقدم هستند از این رو باید دستگاه‌های اجرایی نیز با تدابیر خاص اندیشیده شده بیش از پیش همکاری لازم به عمل آورند تا وضعیت شهرستان به صورت کامل تحت پوشش نظارتی قرار گیرد.

او افزود: مبادی خروج و ورود شهرستان باید با همکاری اداره راهداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، نماینده ثبت احوال و نماینده فرمانداری تحت پایش و کنترل جاده‌ای قرار گیرد و از ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان و همچنین از خروج پلاک خودرو‌های بومی به خارج از شهرستان با جدیت و سختگیرانه خودداری شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: گردنه پاطاق مهم‌ترین اعمال قدرت انسداد و کنترل جاده‌ای است، از این رو تمامی خودرو‌های مهمان در سرپل ذهاب و منطقه ظرف مدت ۷۲ ساعت باید شهرستان را ترک کنند در غیر این صورت توقیف خواهند شد.

جمالی نیا افزود: با توجه به اعمال سختگیرانه و تعطیلی عمده واحد‌های صنفی شهرستان در جهت حفظ سلامتی مردم، باید اماکن عرضه مواد غذایی و فروشگاه‌ها تقویت شوند و از لحاظ تامین مایحتاج اساسی مردم کم و کاستی نباشد.

او افزود: چاپخانه‌هایی که به چاپ اعلامیه ختم و بنر می‌پردازند پلمب خواهند شد و همچنین با آرایشگاه‌های مردانه و زنانه که به صورت مخفیانه مبادرت به فعالیت دارند برخورد قاطعانه خواهد شد.

او گفت: برای کارکنان اداراتی که از شهرستان‌های دیگر روزانه به سرپل ذهاب تردد دارند باید برای اسکان در سرپل ذهاب و یا اعمال مرخصی کاری و در صورت تردد روزانه تدابیر خاصی اندیشیده شود.

جمالی نیا گفت: ورود به بوستان‌های شهرستان با همکاری شهرداری مسدود شود و با اعمال تشدید کنترل تجمع در اماکن عمومی در جهت حفظ سلامتی مردم و مقابله با بیماری کرونا با جدیت برخورد صورت گیرد.

او از ادامه مستمر ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و محلات سرپل ذهاب خبرداد و گفت: اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

او گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا در منزل بمانند و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران تردد جاده ای محورهای مواصلاتی سرپل ذهاب جمالی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه رزمایش و تمرین پدافندی را علت شنیده‌ شدن صدای شلیک ضد هوایی در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب اظهار کرد: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

ساعاتی قبل صدای تیراندازی توپ ۲۳ میلی‌متری در حوالی سرپل ذهاب شنیده شده بود.

پادگان ابوذر نیروی زمینی ارتش در بیست کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب و در نزدیکی مرزهای غربی ایران با عراق قرار دارد.

کد خبر 745615

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب