Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان انقلاب و عمومی سنندج مرکز استان کردستان گفت: از شب گذشته تاکنون ۹ نفر از زندانیان فراری از زندان سقز دستگیر شده و ٢ نفر نیز خود را تسلیم ماموران کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد جباری، اظهار داشت: زندانیان فراری اگر تسلیم شوند مشمول بخشنامه عفو خواهند شد در غیر این صورت علاوه بر در نظر گرفتن جرم جدید فرار از زندان، مجازات اصلی آنها هم مشمول هیچ تخفیف یا عفوی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در میان زندانیان فراری محکوم به قصاص نیز وجود دارد، افزود: زندانیان فراری در حال بررسی بودند که کدام یک از آنها مشمول بخشنامه عفو سراسری می‌شود اما با فرار از زندان تنها در صورت تسلیم امکان استفاده از شرایط عفو برای آنها وجود دارند.

عصر جمعه هشتم فروردین، حدود هفتاد زندانی از زندان سقز با ضرب و شتم نگهبانان متواری شدند که همان شب پنج نفرشان دستگیر و یک نفر نیز خود را تسلیم ماموران کرد، از دیشب تا ظهر امروز نیز چهار زندانی دیگر دستگیر و یک نفر هم خود تسلیم ماموران کرده ولی کماکان ۵۹ نفر از زندانیان متواری هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان هم شب گذشته با بیان اینکه ورودی‌های شهر سقز بسته شده و کارهای فنی برای شناسایی و دستگیری زندانیان در حال انجام است گفته بود: پلیس امنیت و آگاهی نیز در حال پیگیری و اقدامات لازم برای دستگیری فراریان هستند.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان کردستان زندانیان فرار از زندان زندانیان فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان