Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:57:25 GMT

سودجویی در روزهای سخت کشور

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۲۷۷

‍‍‍‍‍‍

در این روز‌ها که همه دست به دست هم داده اند تا کشور را از این شرایط خارج کنند، تعداد کمی افراد سودجو متاسفانه تلاش می‌کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تولید مواد شوینده و غیر بهداشتی از جمله این سودجویی هاست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سودجویی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمات‌رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در ایام باقیمانده از تعطیلات نوروز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران  در توضیح فعالیت مراکز منتخب شهر تهران در روزهای دهم و دوازدهم فروردین ماه گفت: در روزهای جمعه 10 فروردین ماه و 12 فروردین ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت 7 الی 22 و مراکز شقایق، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.

وی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز افزود: با عنایت به سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر جهت اطمینان از وضعیت سلامت و ایمنی خودروها و همچنین مشمول معاینه فنی شدن بخشی از خودروهای تولید سال 1399 این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان  نسبت به ادامه فعالیت تعدادی از مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در این ایام اقدام کرده است.

میرزایی قمی ادامه داد: براساس مصوبات دولت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران متشکل از پلیس راهور، سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران اداره می شود. مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای بدنه کارشناسی و قوی بوده که با استفاده از تجهیزات بروزآوری شده خدمات کیفی و قابل اعتمادی را به شهروندان ارائه می‌کنند و خوشبختانه با سابقه بیش از 20 سال توانسته این احساس اطمینان را در ذینفعان خود ایجاد کند.

مراکز معاینه فنی تهران در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند

میرزایی قمی در توضیح تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و نحوه فعالیت آنها از 14 فروردین ماه تا پایان ماه مبارک رمضان افزود: شهر تهران از بضاعت 64 خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در 17 مرکز ثابت و 15واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است. مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت 7 صبح الی22، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج و شهید چمران از ساعت 7 الی 17 و مراکز شقایق، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران خودرو (5062) و کلیه واحد های سیار از ساعت 7 الی 18 فعال هستند. ضمنا از شهروندان درخواست می شود با توجه به  فعالیت تعدادی از مراکز در روزهای تعطیل حتما جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

وی درباره ادامه فعالیت دو مرکز پس از افطار در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال روزه داران و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار این ستاد نسبت به افزایش ساعت کاری مرکز شهید آبشناسان و شبانه روزی کردن مرکز بیهقی اقدام کرده است. ضمنا با توجه به فعالیت این دو مرکز، در زمان اذان مغرب از مراجعین به آن مراکز با افطاری ساده پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • تصاویر روزهای خوب دریاچه ارومیه + فیلم | چشم امید دریاچه به فروردین و اردیبهشت است
  • تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای پایانی نوروز
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • کاخ سفید: نشانه‌ای از حمله اسرائیل به رفح در روزهای آینده دیده نمی شود
  • خاطره روحانی سرشناس از روزهای فقیر شدنش | پول یک تکه نان هم نداشتم بخرم