Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ دیاباته خاطره جالبی از پروازی که از ایران به سمت فرانسه داشته را بیان کرده است.

طرفداری- نشریه فرانس فوتبال قسمت جدیدی از مصاحبه خود با شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی استقلال را امروز منتشر کرد. در این بخش دیاباته از داستان توقف هواپیما به خاطر او را روایت می کند که این اقدام به خاطر دوست داشتن بیش از حد ایرانی ها نسبت به او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، دیاباته در مصاحبه خود عنوان کرد:

من از ناحیه ورزشی اصلا از انتخاب ایران برای حضورم پشیمان نیستم. نمی توانم محبت ایرانی ها به خودم را روایت کنم. فقط یک اتفاقی که رخ داد را برایتان می گویم تا بدانید ایرانی ها چقدر مرا دوست دارند. یک روزی مجبور بودم به فرانسه برگردم به همین خاطر عازم فرودگاه شدم. اما دیر رسیده بودم و گیت های بسته شده بود.

وی ادامه داد:

اما با این وجود خدمه فرودگاه دیدند که من شیخ دیاباته بازیکن استقلال هستم، تلاش زیادی کردند تا من را سوار هواپیما کنند. حتی تهدید کردند که حق پرواز نمی دهند مگر اینکه من سوار هواپیما شوم. من هیچ جای دنیا و حتی در کشورم مالی این نوع محبت به خودم را ندیده بودم.

مجله فرانس فوتبال روز گذشته بخشی دیگر از مصاحبه شیخ را که درباره ویروس کرونا و مسائل دیگر بود را منتشر کرده بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)

 

 

 

منبع : مهر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم) تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم) برخورد صاعقه با هواپیما در فرودگاه ونکوور (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک