Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:28:51 GMT

ماجرای ضدعفونی کردن خیابان توسط بازیکن پارس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۳۴۲

ماجرای ضدعفونی کردن خیابان توسط بازیکن پارس

بازیکن بوشهری پارس جنوبی می گوید ضد عفونی کردن خیابان های بوشهر را هر زمان که فرصت داشته باشد انجام می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها فوتبالیست ها نیز در کنار مردم به مبارزه با کرونا می پردازند و در این بین برخی بازیکنان اقدامات جالبی انجام می دهند که در ذهن می ماند. یکی از این اقدامات ضد عفونی خیابان ها و کوچه های بوشهر است که طی یکی، دو شب گذشته توسط فوتبالیست های این شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو شب پیش محمد محبی بازیکن بوشهری سپاهان به ضد عفونی خیابان های شهر خودش پرداخت و شب گذشته نیز متین کریم زاده بازیکن بوشهری پارس جنوبی و محمد مشایخ بازیکن ذوب آهن دست به این کار خیرخواهانه زدند.


متین کریم زاده که در ترکیب تیم ملی امید در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 هم حاضر بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: شب گذشته من و محمد مشایخ تصمیم گرفتیم که کوچه ها و خیابان ها و درهای ورودی خانه را ضدعفونی کنیم. این تصمیم کاملا خودجوش بود و دلمان می خواست کاری برای مردم شهر عزیزمان انجام دهیم.


وی ادامه داد: در این روزهای سخت کرونایی همه باید به هم کمک کنیم. هرکس هر کاری از دستش برمی آید، باید انجام بدهد تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم و آسایش به ملت عزیزمان برگردد.ما نیز در حد توان کاری انجام دادیم. به هر حال ضدعفونی خیابان ها اهمیت دارد و تصمیم گرفتم این کار را در روزهای آینده نیز هرزمانی فرصت داشته باشم، انجام بدهم.

 


بازیکن چپ پای پارس جنوبی با اشاره به شیوع کرونا در بوشهر تاکید کرد: خوشبختانه مردم بوشهر خیلی رعایت می کنند و الان فقط 75 نفر از بوشهر تاکنون کرونا گرفتند. این نشان می دهد مردم بوشهر همراهی خاصی دارند و می خواهند این ویروس ریشه کن شود. ما نیز تلاش می کنیم تا این اتفاق بیفتد و امیدوارم هرچه سریع تر اتفاقات خوبی رخ بدهد.


کریم زاده همچنین گفت: ما طی روزهای گذشته ویدئوهایی رادر فضای مجازی می بینیم که بسیار درد آور است. تصاویری از پرستاران و پزشکان عزیز ایران که در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستادند. به خاطر این عزیزان هم که شده و اینکه درد بیشتری را تحمل نکنند، خواهش می کنم ککه همه رعایت کنیم. همه در خانه بمانیم و برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشویم. انشاالله خیلی زود از شر این ویروس لعنتی راحت خواهیم شد و می توانیم با آسایش به زندگی ادامه دهیم.

پارس جنوبی جم متین کریم‌ زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل روح‌الله محمدی گفت: در روز‌های آغازین سال ۱۴۰۳ دو کاوش باستان‌شناسی در شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد استان اردبیل در حال انجام است.
رئیس گروه باستان‌شناسی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در تشریح این کاوش‌ها گفت: کاوش نجات‌بخشی در محوطه گورستان قلعه اولتان پارس‌آباد به منظور آزادسازی مسیر دسترسی پارس‌آباد به سربند از ابتدای سال آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت ادامه پیدا می‌کند.
وی بیان کرد: فصل اول کاوش و آزادسازی بخشی از مسیر در این منطقه در سال ۱۴۰۱ انجام شده بود و کاوش حاضر نیز با اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث‌فرهنگی در حال انجام است که پس از پایان آن این مسیر به صورت کامل آزاد می‌شود.
محمدی با اشاره به کشف تدفین عصر آهن و اشیایی مثل ظروف سفالی، زیورآلات و سنجاق سر از کاوش قلعه اولتان، ادامه داد: هم‌چنین در کاوش دیگری در پاسخ به استعلام یک واحد صنعتی در روح کندی بیله‌سوار به منظور تعیین محدوده ساخت و ساز کاوش انجام شد که این کاوش به پایان رسیده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها چیست؟
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • اشتغال بیش از ۲ هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار