Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:18:17 GMT

جمع آوری ۲۰ تخته چادر گردشگران نوروزی در چرداول

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۳۵۱

جمع آوری ۲۰ تخته چادر گردشگران نوروزی در چرداول

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مظفر مهدی خانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای از هموطنان بدون توجه به نکات بهداشتی، اقدام به برپایی چادرهای گروهی در دامنه کوه و طبیعت کردند.

وی افزود: در راستای پیگیری مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر عدم برپایی چادر در دامان طبیعت، این موضوع با تشکیل تیم‌های ویژه متشکل از ماموران انتظامی شهرستان و اداره منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان با حضور در محل و متذکر شدن خطرات برپایی چادر در انتشار بیشتر کرونا ویروس، اقدام به جمع آوری ۲۰ تخته چادر نوروزی کردند.

سرهنگ مهدی خانی با اشاره به مسدود کردن راه‌های منتهی به دامنه کوه‌ها و مناطق تفریحی از شهروندان خواست: تا هشدارهای ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و جان خود و دیگران را فدای تفریحات زود گذر نکنند.

کد خبر 4887869

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی ایلام شهرستان چرداول ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی ضدعفونی شهرکرد سال جهش تولید بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر