Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:54:07 GMT

کشف محموله 832 کیلویی موادمخدر در مرزهای شرقی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۳۵۶

کشف محموله 832 کیلویی موادمخدر در مرزهای شرقی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله بزرگ موادمخدر شامل 267 کیلو حشیش و 565 کیلو تریاک در عملیات مشترک با هنگ مرزی "سراوان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: در پی اقدام گسترده اطلاعاتی ماموران علمیات ویژه مبارزه با موادمخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، انتقال و جابجایی محموله بزرگ مواد برای پلیس محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، قاچاقچیان قصد دارند این محموله را از مرزهای شرقی وارد کشور کنند.

سردار حسنی به هماهنگی‌های لازم با رده‌های متناظر و تشکیل تیم ویژه در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب و موثر صورت گرفته منطقه مورد تردد سوداگران مرگ تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس درآمد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: شامگاه گذشته در یک عملیات منسجم و مسلحانه، ماموران هنگ مرزی "سراوان" موفق به کشف محموله 832 کیلویی موادمخدر شدند.

این مقام انتظامی به صعب العبور بودن منطقه اشاره کرد و با بیان این که قاچاقچیان، مواد را در صحنه درگیری برجای گذاشته و متواری شدند، گفت: این محموله شامل 267 کیلو حشیش و 565 کیلو تریاک بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ هرگز تعطیلی ندارد و در همین راستا تعامل و همکاری های درون سازمانی در اوج خود قراردارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر کشف سمنان تریاک حشیش هنگ مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم