Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@04:27:16 GMT

۶۰ درصد افت فروش داریم، ولی تعطیل نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۳۷۲

به گزارش اکوفارس، همایون صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تصمیم به تعطیلی ۷۰ درصد سکوهای عرضه سوخت از سوی جایگاه‌داران این اظهارات را بی‌اعتبار دانست و تکذیب کرد.

افتخار می‌کنیم به مردم خدمت کنیم

وی افزود: ۳۱ انجمن تحت پوشش کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران است، ما افتخار می‌کنیم در شرایطی که مردم گرفتاری و مشکلات‌شان دوچندان شده خدمت‌رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط مقدم خدمت‌رسانی هستیم و تعطیل نمی‌کنیم

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: ما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری بدنبال خدمت‌رسانی به مردم هستیم، جایگاه‌دارن در زمان سیل، زلزله بدون تعطیلی در خط مقدم خدمت‌رسانی بوده‌اند، کانون یک تشکل فراگیر کشوری است و تمام استان‌ها را تحت پوشش خود دارد و بنده با اطمینان اعلام می‌کنم که هیچ تصمیمی مبنی برتعطیلی جایگاه‌ها نداریم.

ملزومات بهداشتی را با هزینه شخصی تهیه می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما جایگاه‌داران با هزینه شخصی نسبت به تهیه ملزومات بهداشتی، لوازم ضدعفونی و سم‌پاشی اقدام می‌کنیم تا بتوانیم زنجیره گسترش بیماری را که پمپ‌بنزین‌ها اصلی‌ترین کانون شیوع آن اعلام شده، قطع کنیم.

از خودمان مایه می‌گذاریم

صالحی گفت: شیوع کرونا یک بحران اجتماعی است و ما هم از مردم هستیم از خودمان برای پایان دادن به این بحران مایه می‌گذاریم و از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

۶۰ درصد افت فروش داشته‌ایم

وی با بیان اینکه جایگاه‌ها ۲۴ ساعته فعال و در این شرایط حتی سعی کرده‌ایم خدمات رسانی را افزایش دهیم، تاکید کرد: البته فروش و سود ما بسیار کاهش پیدا کرده به طوری که ۶۰ درصد افت فروش داشته‌ایم، قطعا در مرحله‌ای هستیم که ضرر و زیان ما بشدت افزایش یافته، اما بدنبال تعطیلی نیستیم تا آسیبی به مردم وارد نشود.

توزیع رایگان سوخت به خودروهای امدادرسان

این مقام مسئول یادآور شد: ما حتی در برخی استان‌ها سوخت را به صورت رایگان در اختیار خودروهای امدادی و آمبولانس‌ها قرار داده‌ایم و این در حالی است که درآمدهایمان بشدت کاهش یافته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جایگاه داران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)

استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی در دیدار با قناعت استاندار خراسان جنوبی با تشریح ساختار سازمان‌های مختلف آستان قدس رضوی گفت: شبکه خادم یاری آستان قدس رضوی در همه استان‌های کشور نمایندگی دارد و ۱۶۰ هزار خادم یار فعال کد دار در این خصوص با آستان قدس همکاری می‌کنند.

او افزود: این خادم یاران بعد از اینکه خدمات مورد نظر را در منطقه سکونت خود به نیازمندان ارائه می‌کنند، نسبت به ثبت آنها در سامانه آستان قدس اقدام می‌کنند و چند بار در سال به زائران در آستان قدس خدمات ارائه می‌کنند.

استادآقا اظهار کرد: آستان قدس رضوی از سال‌های گذشته علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی، برنامه‌های دیگری را در خراسان جنوبی انجام داده که از جمله آن‌ها توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه در پارسال است که از این تعداد ۸۲ سری آن در سرایان توزیع شده است.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی، آستان قدس رضوی کار‌های مشترکی را انجام می‌دهد، بیان کرد: بسته‌هایی را بین هزار و ۵۰۰ مادر باردار تا زمان شش ماهگی کودکان توزیع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

اقامت ۶۳۴ هزار و ۹۷۳ مسافر در خراسان جنوبی

به گفته او با همکاری استانداری خراسان جنوبی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان روند اجرای مدرسه مهر شهر بیرجند سرعت خواهد گرفت. 

استادآقا تصریح کرد: توسعه مجتمع خدماتی، رفاهی دیهوک و احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک با همکاری استانداری و دیگر دستگاه‌های مربوط اجرایی خواهد شد.

در ادامه این دیدار موهبتی مشاور ارشد مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی گفت: ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی آستان قدس در نقاط مختلف کشور احداث شده که هشت مورد آن در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

او گفت: با توجه به ضرورت موجود در دیگ رستم هم قرار است مجتمع خدماتی رفاهی از سوی آستان قدس احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند