Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@20:33:31 GMT

شهرداری بوشهر دیگر حامی شاهین نیست

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۵۴۰

به گزارش ایلنا، تیم شاهین شهرداری که زیر نظر شهرداری بوشهر فعالیت می‌کند احتمالا از این پس دیگر چنین پسوندی نخواهد داشت.

شهردار بوشهر با اعلام اینکه در فصل جاری 14 میلیاردتومان به شاهین پرداخت شده، گفت: من سخت قول می دهم، ولی وقتی تعهدی را پذیرفتم هم تا آخر پای کار هستم و امروز می بینیم که تیم شاهین یکی از خوشنام ترین باشگاه های لیگ برتری در پرداخت تعهداتش بوده، اما باشگاهی مثل پارس جم که به نفت وصل است، در زمینه پرداخت دچار مشکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال امیدواریم این یک سال که مجوز وزارت کشور را برای تیمداری داریم، بتوانیم از امتیاز شاهین در لیگ برتر حفاظت کرده و برای فصل آینده به شکل مناسبی واگذاری مدیریت باشگاه انجام شود.»

با اعلام رسمی شهردار بوشهر به نظر می رسد خارج شدن تیم شاهین بوشهر از چتر حمایتی شهرداری قطعی است و بدون شک قطع حمایت های مالی شهرداری بوشهر از شاهین می تواند این تیم را با چالش مواجه کند. همانطور که در گذشته به همین دلیل از لیگ برتر به لیگ 2 سقوط کرد و به طور حتم اگر شهرداری بوشهر از تیم حمایت نمی کرد شاید امروز شاهینی در فوتبال بوشهر وجود نداشت. به خصوص به خاطر بدهی های مالی سنگینی که داشت.

قرار است طرفداران تیم شاهین در این باره طوماری را امضاء و خطاب به وزیر کشور بنویسند تا وزارت کشور متقاعد شود که هم چنان شهرداری بوشهر از تیم شاهین حمایت کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر شهرداری بوشهر تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • پرداخت ۲۱ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی استان بوشهر