Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:36:25 GMT

لس آنجلس در انتظار انفجار کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۵۶۶

لس آنجلس در انتظار انفجار کرونا

هفته گذشته موارد ابتلا به ویروس کرونا در لس آنجلس به صورت قابل توجهی افزایش یافت و مقامات این شهر هشدار می‌دهند اوضاع طی چند هفته آینده بدتر خواهد شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اریک گراستی» شهردار لس آنجلس تایمز پنجشنبه گفت: « یکی دو هفته آینده ما تصاویری خواهیم داشت که همانند چیزی خواهند بود که ما هم اکنون در نیویورک می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«باربارا فرر» مدیر اداره بهداشت عمومی شهر لس آنجلس اظهار داشت: «آمار مرگ و میر در این شهر در حدود 1.8 درصد است که بالاتر از آمار مرگ میر در شهر نیویورک و کل ایالات متحده است.»

به گزارش لس آنجلس تایمز، در شهر لس آنجلس تنها از 11 هزار نفر آزمایش گرفته شده است این در حالی که در شهر نیویورک آزمایش کرونای 25 هزار نفر مثبت بوده است. 

روز جمعه پنج نفر در لس آنجلس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند. با آمار روز جمعه شمار قربانیان کرونا در این شهر به 26 نفر رسید. تا روز جمعه ابتلای 1481 نفر به ویروس کرونا در لس آنجلس گزارش شده است که از میان 687 مورد مربوط به 48 ساعت گذشته می شود.

«باربارا فرر» هشدار داد اگر این شهر نتواند از سرعت شیوع کرونا بکاهد سیستم بهداشتی منطقه فرو خواهد پاشید.

صف‌های طولانی آزمایش کرونا در آمریکا +فیلممعلولان ذهنی در آمریکا قربانی کمبود تجهیزات پزشکی می‌شوندمرگ نوجوان آمریکایی مبتلا به کرونا به دلیل بیمه نبودن و عدم پذیرش در بیمارستان!


انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا ویروس کرونا لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین‌الملل به میزان حدود ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه و رشد ۱۰۰ درصدی فروش سرویس MPLS بین‌الملل از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور درکریدورهای بین‌المللی، مذاکره با china telecom جهت فعال سازی کریدور BRI و مذاکره با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان با هدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه - اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و ارائه سبد محصولات بین‌المللی از طریق سرویس Send Only اینترنت و ارائه سرویس‌های بین‌الملل Hosting و CDN و همچنین توسعه کانال‌های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

کد خبر 6084401 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • عملیات ضد صهیونیستی در رام الله
  • مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل
  • ٰمنبع اسرائیلی حمله به مقر حشدالشعبی را انکار کرد