Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهفریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : کل راه‌های استان کرمانشاه هشت هزار و ۵۱ کیلومتر است که ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی، ۴۵ کیلومتر راه درون شهری و پنج هزار و ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره آمار مسافران ورودی و خروجی پایانه مسافربری گفت : طی یکسال گذشته بیش از یک میلیون و ۴۸۲ هزار مسافر به استان وارد و یک هزار و ۷۵۶ هزار نفر از استان کرمانشاه خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین بیش از یک میلیون و ۸۵۷ هزار نفر در داخل استان جابجا شدند.

کرمی گفت: ۱۷ هزار و ۳۹۴ مسافر در قالب ۵۳۰ سفر به وسیله اتوبوس، بیش از یک میلیون و ۲۱۳ هزار مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۴۹۴ سفر با مینی بوس وبیش از ۶۲۶ هزار مسافر در قالب ۱۶۱ هزار و ۶۴۲ سفر با سواری در درون استان تردد کردند.

این مسئول گفت: همچنین بیش از ۹۵۴ هزار مسافر در قالب ۵۱ هزار و ۸۶۷ سفر با اتوبوس، بیش از ۵۱۶ هزار مسافر در قالب ۳۰ هزار و ۸۷۹ سفر با مینی بوس و ۲۸۵ هزار مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۴۰۹ سفر با خودرو سواری در محور‌های برون استانی تردد کردند.

کرمی گفت: در مجموع طی یک سال گذشته یک میلیون و ۸۵۷ هزار مسافر در قالب ۲۳۵ هزار و ۶۵۶ سفر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۷۵۶ هزار مسافر در قالب ۱۵۶ هزار و ۱۵۵ سفر به صورت برون استانی تردد داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده تردد جاده ای ورودی شهر هزار مسافر در قالب بیش از یک میلیون استان کرمانشاه کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه

ایسنا/بوشهر فرماندار عسلویه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است.

سیدعلی هاشمی افزود: از ۲۹ اسفند تا پایان روز پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از ۹۰ هزار مسافر نوروزی وارد شهرستان عسلویه شده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد مسافر نوروزی بخش قابل توجهی در شهرستان اقامت یافته‌اند و بخشی هم بدون اقامت از شهرستان عبور کرده‌اند همچنین بخشی از این مسافرینی که در شهرستان اقامت یافته‌اند در مدارس، کمپ‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی اسکان یافته‌اند.

به گفته وی با توجه به شرایط جوی برای اسکان مسافرین در شرایط اضطراری نیز سالن‌های تربیت بدنی پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • ورود دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر به هرمزگان
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • جابه جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی
  • کاهش ۱۰ درصدی ورود مسافر به بوشهر
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان