Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:01:39 GMT

۶۰ درصد ظرفیت تخت بستری کرونا در استان سمنان خالی است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۶۱۲

۶۰ درصد ظرفیت تخت بستری کرونا در استان سمنان خالی است

حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در فضای مجازی انجام شد افزود: آمار بستری‌های روزانه مبتلایان به کرونا در چهار بیمارستان مختص بیماران کرونایی استان سمنان رو به کاهش است.

وی تاکید کرد: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، آمار مبتلایان را سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان‌ها روسای دانشگاه علوم پزشکی با اعلام ملاحظات خاص ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای اعلام آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در صورت امکان، انجام می‌شود.

مسیر تفرجگاه‌های استان سمنان در روز طبیعت مسدود می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  اظهار داشت: در ادامه اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، مسیر تمام تفرجگاه‌های طبیعی و بوستان‌های استان در ۱۳ فروردین (روز طبیعت) مسدود می‌شود.

وی با بیان اینکه با کسانی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع می‌شود، از مردم درخواست کرد که در روز طبیعت نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: عوامل نیروی انتظامی با برپایی هر گونه چادر در بوستان‌ها برخورد می‌کند بنابراین شهروندان از خانه خارج نشوند تا مجبور به برخورد قهری نباشیم.

خجسته‌پور افزود: اکنون در ورودی‌ به مراکز شهرستان‌ها کنترل رفت و آمدها انجام می‌شود و امکان دارد در روز ۱۳ فروردین، خروجی‌ها نیز مسدود شود تا برخی از مردم برای شهرهای همجوار مشکلاتی به وجود نیاورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه به فرمانداران اعلام شده ورودی‌های فرعی مسدود و برای هر شهر حداکثر سه ورودی اصلی باز شد، یادآور شد: در ورودی شهرهای استان  ۲۰۰ تن از عوامل نیروی انتظامی مستقر هستند و پایگاه تب‌سنجی جمعیت هلال احمر در ۹ خروجی استقرار دارد.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبت مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری سمنان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری سمنان ویروس کرونا استانداری سمنان ویروس کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر