Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی کانون سراسری جایگاهای عرضه فراورده های نفتی کشور در اطلاعیه‌ای اظهارات افراد غیر مسئول و بدون وجاهت قانونی را مبنی بر وقفه فعالیت مجاری عرضه درحال وآینده قویا تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه روابط عمومی کانون سراسری جایگاهای عرضه فراورده های نفتی کشور به این شرح است:

هموطنان عزیز

به آگاهی میرساند:

جایگاه‌های عرضه فراورده های نفتی در راستای خدمت رسانی بدون وقفه به مردم عزیز وایثارگران عرصه بهداشت ودرمان ونیروهای امدادی وانتظامی در تمام ساعات شبانه روز در آمادگی کامل هستند و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون سراسری جایگاهداران عرضه فراورده‌های نفتی کشور به عنوان تنها تشکل قانونی این صنف خدمتگزار که بیش از ۳۰ انجمن استانی را نمایندگی می‌کند. بدینوسیله اظهارات افراد غیر مسئول و بدون وجاهت قانونی را مبنی بر وقفه فعالیت مجاری عرضه درحال وآینده را قویا" تکذیب نموده واعلام می‌نماید این صنف خدوم کماکان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بوده و تمامی جایگاه‌ها فعال و درحال عرضه خدمات هستند.

بهروز وسربلند باشید.

روابط عمومی کانون سراسری جایگاهای عرضه فراورده های نفتی کشور

لینک کوتاه: asriran.com/0031Ws

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فراورده های نفتی عرضه فراورده های نفتی کشور عرضه فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر