Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@18:06:37 GMT

موسوی به کمک استقلال می آید؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۷۴۰

موسوی به کمک استقلال می آید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار متنی از درخواست اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال از سیدعبدالرضا موسوی، عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه برای کمک به این باشگاه خبر داد. متن این درخواست، عیناً به شرح زیر است:

«برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای سیدعبدالرضا موسوی

سلام علیکم

احتراماً ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه، بدینوسیله از همدردی جنابعالی با اینجانب در غم درگذشت همسر مهربانم و تسلای دل بازماندگان صمیمانه سپاسگزاری نموده و در این وضعیت جسمانی ناتوان، رنجور و نحیف خویش سجده شکر و بندگی خود را در برابر حکمت و مشیت خداوند متعال به جا می‌آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در صورت شرط حیات، این الطاف و ابراز همدردی همه دوستان و جنابعالی را در شادی‌ها جبران نمایم.

سید عزیز

در حالی که تقدیر الهی مرا در این غم بزرگ و مصیبت سنگین فقدان همدم زندگی‌ام همسر عزیزتر از جانم داغدار کرده و بنا به توصیه اکید پزشکان باید 14 روز در قرنطینه بسر برده تا وضعیت جسمانی‌ام بهبود یابد و بنا به وجود مشکلات شدید مالی و مدیریتی ناشی از شکایت‌های خارجی، تعهدات داخلی و انجام امور روزمره باشگاه در این شرایط ویژه کشور، نه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بلکه به‌عنوان یک هوادار و خادم کوچک و به نیابت از همه هواداران، مربیان، بازیکنان و دلسوزان استقلال از جنابعالی درخواست می‌کنم با عنایت به درایت، دوراندیشی و امعان نظر مقام عالی وزارت در عدم پذیرش و مخالفت با استعفای جنابعالی از عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال، همچون دو ماه گذشته که بی‌ریا و با تمام وجود همچون سرباز در کنار استقلال، مربیان و بازیکنان بودید، در این روزهای سخت پیش رو نیز در کنار ما و مجموعه استقلال بوده و مانند گذشته آستین‌ها را بالا زده و برای سرافرازی استقلال به تلاش خود ادامه دهید.

برادرم

در روز مقدس پاسدار یادآور می‌شوم قطعاً عهد و پیمانی که با هم برای سربلندی و ساختن استقلال رؤیایی و کسب ستاره سوم بستیم و همقسم شدیم همانند دو سرباز تا آخرین توان برای شادی دل میلیون‌ها هوادار عزیزمان بجنگیم را فراموش نکرده‌اید. بی‌شک حضور مجدد در کنار هم، درایت جنابعالی و نیز اتحاد و همبستگی تمام ارکان باشگاه (فارغ از همه اختلاف نظرات گذشته ما در راهبرد و نه در آرمان‌ها)، موجبات بهبود امور، حل مشکلات باشگاه و خوشحالی و شادی دل هواداران میلیونی استقلال را فراهم خواهد ساخت.

بدیهی است پس از کسب بهبودی اینجانب در اولین فرصت، در کنار جنابعالی و دیگر اعضای محترم هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و باهماهنگى ریاست محترم مجمع نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام کرده و فصل جدیدی از باشگاهداری نوین را با طرح‌ها و برنامه‌های گسترده در مجموعه استقلال بزرگ آغاز خواهیم کرد. در ادامه این مسیر طولانی، همه عزیزان و هواداران در کنار ما خواهند بود. در اینجا باید مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های برادر عزیزم جناب آقای فتح‌الله‌زاده در دوران تصدی مدیریت باشگاه ابراز داشته و آرزو دارم بهبودی خویش را هر چه زودتر به دست آورده و بتوانیم از تجربیات گرانبهاى ایشان بهره‌مند گردیم.

در پایان لازم می‌دانم از حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و اعتمادی که وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سلطانی‌فر به هیئت مدیره استقلال و اینجانب داشته است، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

برادر شما، اسماعیل خلیل‌زاده

سوم شعبان المعظم، قرنطینه پزشکی - رشت».

104 / 351 اسماعیل خلیل زاده عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال عبدالرضا موسوی استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده عبدالرضا موسوی استقلال باشگاه استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد

رییس بنیاد سعدی در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل این بنیاد منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، با پایان یافتن ماموریت شهروز فلاحت‌پیشه، معاون پیشین امور بین‌الملل بنیاد سعدی و بازگشت به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غلامعلی حداد عادل در حکمی سیدعلی موسوی‌زاده را به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب کرد.

 در متن حکم رییس بنیاد سعدی خطاب به علی موسوی‌زاده، آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزنده‌ای که در مدیریت‌های فرهنگی و بین‌المللی دارید به سمت «معاون امور بین‌المل بنیاد سعدی» منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال و به‌کارگیری توان و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء بنیاد سعدی موفق و موید باشید.

توفیق روزافزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.»

سیدعلی موسوی‌زاده که از سال گذشته به عنوان مشاور ریاست بنیاد سعدی و مدیر انتشارات بین‌المللی آزفا در این بنیاد حضور دارد، تجربیات و سوابقی همچون مدیرکل ارزیابی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قائم مقام انتشارات بین‌المللی الهدی، وابسته فرهنگی در کشورهای قطر، سوریه و روسیه و رایزن فرهنگی ایران در کشور عمان را در کارنامه خود دارد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • علی قائم‌مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس