Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، سید مهدی ساداتی در کمیته مبارزه یا کرونای شهرستان ضمن تبریک ولادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت روز پاسدار شرایط امروز کشور را حساس تر از زمان دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز نیازمند مدیریت جهادگونه هستیم و تمام دستگاه ها و آحاد مردم به عنوان ید واحده باید تا شکست این ویروس منحوس از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و تفرجگاهی از اماکنی هستند که می توانند شیوع ویروس کرونا را سرعت ببخشند لذا تعطیلی این مراکز از ملزومات قطع زنجیره این ویروس است.

ساداتی همچنین از شهرداری ها و بخشداری ها بابت گندزدایی اماکن عمومی قدردانی کرد و گفت: تامین سلامت شهرستان از اولویت های ما است که با همکاری همه دستگاه ها و مردم محقق می شود.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شمال شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان-فشم-میگون و شمشک-دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفز در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا نهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شمیرانات پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شمیرانات ویروس کرونا شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران