Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اطلاعیه معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص محدودیت و ممنوعیت تردد کارمندان در سطح استان:

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،سرهنگ علی عارف نژاد معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندرانبیان داشت: با توجه به اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در سطح استان برای پیشگیری از ویروس کرونا، کارمندان فقط روز شنبه مورخه 99/1/9 با ارئه کارت شناسایی اجازه ورود به شهر محل کارشان را دارند و با هماهنگی‌های انجام شده با ادارات، کارمندان از روز یکشنبه هفته جاری موظف به داشتن حکم ماموریت و حکم تردد مجاز برای ورود به شهر محل کار خود می‌باشند در غیر این صورت از ورودشان قطعا جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محدودیت تردد بین شهری برای کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دیروز یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از کارکنان معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که در حال گشت زنی در مجموعه باغ غدیر شهر اصفهان بود یک عدد دستبند طلای مفقود شده را به او تحویل می‌دهد و از همان زمان تلاش زیادی برای یافتن صاحب این دستبند آغاز شد.

رضا الوندی افزود: جستجو برای یافتن صاحب دستبند طلا ادامه داشت تا اینکه معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که برای سرکشی و دیدار با کارکنان این معاونت به مجموعه باغ غدیر آمده بود متوجه خانواده‌ای می‌شود که با آشفتگی مشغول جستجو در قسمتی از پارک هستند و وقتی موضوع را جویا می‌شود آنها عنوان می‌کنند که یک عدد دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال را گم کرده و از عصر در حال جستجوی آن هستند ولی اثری از آن پیدا نکردند.
وی گفت: پس از شنیدن اظهارات این خانواده، آنها به ایستگاه پلیس هدایت و با ارائه نشانی و مستندات لازم دستبند طلای خود را از دست ماموران پلیس دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • بازگرداندن دست بند طلا به صاحبش
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • ۶ ماموریت پلیسی در سمنان انجام شد/ پایان گروگانگیری در ایوانکی