Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:19:25 GMT

ورودی های اسفراین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۸۹۶

ورودی های اسفراین مسدود شد

فرماندار اسفراین گفت: با اجرای مصوبه وزارت کشور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمام مسیرهای اصلی و فرعی به شهرستان اسفراین از روز جمعه به روی مسافران بسته شد.

"طاهر رستمی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اسفراین، اظهار داشت: دو ایستگاه در ورودی سبزوار به اسفراین و محور اسفراین_ بجنورد برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم خروج اهالی شهرستان کنترل می شود و هم اجازه ورود مسافران به شهرستان اسفراین محدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار اسفراین افزود: علاوه بر کنترل ورودی های شهرستان، در ورودی شهر اسفراین نیز در دو نقطه از سمت سبزوار و هم از سمت بجنورد نیروهای راهنمایی و رانندگی مستقر هستند و  مجدد وسایل نقلیه ورودی به شهر اسفراین کنترل می شود.

 


رستمی گفت: اقدامات لازم برای پیشگیری از ورود مسافران به شهرستان انجام شده و در کمربندی شهرستان اسفراین مسیرهای فرعی ورودی به شهرستان مسدود شده و با همکاری راهداری و شهرداری کلیه راه هایی که از محدوده کمربندی به شهر اسفراین ارتباط دارد، بسته شد.



فرماندار اسفراین افزود: مبادی ورودی شهرستان کاملا تحت کنترل است و به جز وسایل نقلیه حمل بار، مواد سوختی و امدادی سایر وسایل نقلیه غیر بومی حق ورود به شهرستان را ندارند و باید از کنارگذر شهرستان عبور کنند.



رستمی گفت: شناسایی اهالی بومی شهرستان اسفراین بر مبنای شماره پلاک ماشین، شماره ملی، گواهینامه و مدارک شناسایی فرد و اتومبیل انجام می شود.

 


وی طرح فاصله گذاری اجتماعی را مطلوب و نتیجه بخش خواند و افزود:  اجرای این طرح سبب خلوت شدن جاده شده است.



شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از سمت جنوب شهرستان به سبزوار در خراسان رضوی متصل است.
 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی فرماندار اسفراین ویروس شهرستان اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر