Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@17:52:01 GMT

کرونا در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه ۱۶۲۶۷ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۹۳۳

به گزارش تسنیم، آمارهای رسمی نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان این بحران در سه کشور مهم اروپایی (ایتالیا، فرانسه و اسپانیا) که کانون بحران در این اتحادیه هستند به شدت افزایش پیدا کرده است.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال 86498 نفر در ایتالیا که همچنان کانون بحران کرونا در اتحادیه اروپا است به این بیماری مبتلا شده و 9134 نفر هم تا به حال در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارها نشان می دهد که در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته حدود 6 هزار مبتلای جدید به این بیماری وجود داشته و 919 نفر هم به تعداد قربانیان اضافه شده است.

بر اساس آمارهای رسمی در اسپانیا هم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با افزایش 7933 نفر در 24 ساعت گذشته به 65719 نفر افزایش پیدا کرده و تا به حال نیز 5138 نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. این آمارها نشان می دهد که طی 24 ساعت گذشته تعداد قربانیان کرونا در اسپانیا 773 مورد بیشتر شده است.

در فرانسه هم شمار مبتلایان به ویروس کرونا با 3809 مورد افزایش نسبت به روز گذشته به 32964 نفر رسیده و تعداد قربانیان هم به 1995 نفر افزایش پیدا کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم

مدافع ساحل عاجی تیم فوتبال رُم که در جریان بازی شب گذشته با اودینزه مشکوک به حمله قلبی بود، در وضعیت خوبی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال اودینزه و رُم شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سی‌‌و‌دوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه داسیا آره‌نا به مصاف هم رفتند و این بازی تا دقیقه 71 با تساوی یک - یک دنبال می‌شد که به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا مدافع جالوروسی در این دقیقه از بازی، در نهایت نیمه‌تمام ماند. طبق اعلام سازمان لیگ سری A ایتالیا، دقایق باقیمانده این بازی به علاوه وقت‌های تلف‌شده، در روز دیگری انجام خواهد شد.

پس از این اتفاق، اندیکای 24 ساله به بیمارستانی در شهر اودینه انتقال داده شد و در آنجا مورد تست الکتروکاردیوگرام (یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین تست‌هایی است که برای ارزیابی وضعیت قلب استفاده می‌شود) قرار گرفت و مشخص شد که او هیچ علائمی از حمله قلبی را ندارد. رسانه‌های نزدیک به باشگاه رُم هم گزارش داده‌اند که وضعیت ایوان اندیکا پایدار بوده و او هوشیار است و روحیه خوبی دارد.

تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه

باشگاه رُم با انتشار بیانیه‌ای رسمی در تشریح وضعیت مدافعش اعلام کرد که اعضای تیم به ملاقات اندیکا در بیمارستان رفته‌اند و او حالا احساس بهتری دارد و روحیه‌اش خوب است. طبق اعلام این باشگاه، ایوان برای انجام آزمایشات در بیمارستان تحت‌نظر خواهد بود.

دانیله دروسی سرمربی رُم پس از بازی نیمه‌تمام شب گذشته تیمش با اودینزه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در خطاب به مدافع ساحل عاجی‌اش گفت: بجنب، بهتر شو و عجله کن چون من پنجشنبه به تو نیاز دارم.

در فیلم زیر لحظه بی‌حال شدن ایوان اندیکا در جریان بازی شب گذشته را می‌بینید:

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مهندسان ایرانی در چه کشورهایی کار می کنند؟
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • سالانه ۱۲ هزار نفر قربانی در جهان/ از «شاگاس» چه می‌دانیم؟