Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@01:58:58 GMT

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شاهرود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۹۵۶

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با اعلام این خبر اظهار کرد: این عملیات با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود امروز شنبه ۹ فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرایی  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این عملیات ۳۴ نقطه شهر شاهرود و ۵۰ نقطه در سطح شهرستان ضدعفونی‌ و گندزدایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود هدف از این عملیات را کم کردن رشد صعودی شیوع ویروس کرونا و تأثیرگذاری در حوزه سلامت شهرستان شاهرود عنوان کرد و بر ض        رورت همکاری مردم با مسوولان به منظور مقابله بهتر با کروناویروس تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از صبح امروز 9 فرودین‌ماه شروع شده اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح و ضدعفونی معابر عمومی از شهروندان شاهرودی خواست آنها نیز به ضدعفونی محل زندگی خود در منازل و آپارتمان‌ها پرداخته و علاوه بر آن به گندزدایی از اماکن عمومی نیز کمک کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم می‌تواند به مقابله بهتر با کووید19 یاری رساند افزود: مردم شاهرود همواره همکاری خوبی با مسوولان داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود  با اشاره به لزوم کمک به اقشار کم‌درآمد و نیازمند در این شرایط خاطرنشان کرد: توزیع بسته های بهداشتی بین خانواده های نیازمند یکی دیگر از برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران شاهرود دفاع بیولوژیک کروناویروس در خانه بمانیم سمنان استانی سیاسی سپاه ناحیه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، محمد رضا قلندر شریف با اشاره به عملیات وعده صادق که مقتدرانه توسط سپاه پاسداران انجام گرفت و لبخند را بر چهره ملت‌های مظلوم و آزادیخواه عالم بویژه ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم غزه نشاند تقدیر و تشکر کرد.

شهردار مشهد خطاب به سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام افزود: اقدام همکاران شما، دل هر انسان آزاده و هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشورمان دارد را شاد کرد و حتی این اقدام شایسته و شجاعانه مورد تحسین و تمجید کسانی قرار گرفت که شاید گله‌های مختصری هم از برخی مدیریت‌های اجرای نظام دارند.

وی تصریح کرد: امروز توفیقی شد در محضرتان حاضر شدیم تا شادی خود را از این اقدام به جا و به هنگام که دل بسیاری را شاد کرد، تقسیم کنیم و به شما و همکارانتان خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

در ادامه این دیدار سردار غیاثی ضمن تشکر از حضور شهردار و دیگر همراهان، همه این موفقیت‌ها را عنایت پروردگار، لطف امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودها رهبری عزیز انقلاب عنوان کرد و افزود: سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از کیان انقلاب و ملت عزیز ایران لحظه‌ای تردید نداشته و ندارد و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا برای ثبات امنیت مردم ایثار و از خودگذشتگی می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

کد خبر 6080423

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت