Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای آغاز تمرینات همچنان بلاتکلیف هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دور جدید تمرینات باشگاه پرسپولیس که قرار بود هفته دوم فروردین ماه آغاز شود به روزهای آتی موکول شد.

اعضای کادرفنی پرسپولیس برای مشخص کردن زمان آغاز تمرینات تیم‌شان منتظر اعلام زمان ادامه بازی‌های لیگ از سوی سازمان لیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که هنوز رخ نداده است و باعث بلاتکلیفی همه تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس هم شده است.

یحیی گل محمدی از شاگردانش خواسته است تمرینات اختصاصی خود را همچنان ادامه دهند تا به محض مشخص شدن وضعیت لیگ برای آغاز تمرینات گروهی مشکلی نداشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، بازی‌های سال جدید برای پرسپولیس با یک شوک بزرگ آغاز شد و علیرضا بیرانوند گلر شماره یک این تیم با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ دست در اردوی تیم ملی مواجه شد و نتوانست تیمش را در اولین بازی سال مقابل گل گهر همراهی کند. 

تاندون مچ دست بیرانوند دچار پارگی خفیف شده که باعث شد او دستش را گچ بگیرد. بیرانوند که پس از بازی با گل گهر، دومین بازی پرسپولیس در سال جدید که مقابل ملوان برگزار شد را از دست داد، احتمالاً به بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت هم نخواهد رسید و باید به اجبار استراحت کند. 

علیرضا بعد از مصدومیت در یک جمع خصوصی گفته بود که همه تلاشش را می‌کند تا به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی برسد و غیبتش در بازی‌های پرسپولیس از سه بازی بیشتر نشود. طبق خبرهای رسیده، بیرانوند قرار است قبل از بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت نفت دوباره از دستش ام‌آرای بگیرد تا مشخص شود روند درمانش تا چقدر مؤثر بوده و چه زمانی می‌تواند تمرینات گلری را آغاز کند. به نظر می‌رسد علیرضا بعد از گرفتن‌ ام آرآی مجدد از دستش می‌تواند گچ را برداشته و کم کم تمرینات تخصصی را شروع کند. گفتنی است بیرانوند این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا فرم بدنی خود را حفظ کند و بتواند بلافاصله بعد از باز کردن گچ دستش، تمرینات تخصصی گلری را از سر بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس