Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@19:00:49 GMT

تعطیلی ادارات دزفول، شوش و گتوند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۹۷۱

تعطیلی ادارات دزفول، شوش و گتوند

آفتاب‌‌نیوز :

عدنان غزی فرماندار شوش براساس مصوبه مشترک شورای تامین، شورای سلامت و ستاد تنظیم بازار، تمامی مراکز تجاری شوش به غیر از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، بهداشتی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها تعطیل خواهند بود.

وی گفت: بانک‌ها از فردا تا دوشنبه تابع دستور شورای هماهنگی بانک‌های استان خوزستان به خدمات خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا احسانی نیا فرماندار گتوند نیز اعلام کرد: به منظور اجرای طرح قطع فاصله اجتماعی ومبارزه با بیماری کرونا ادارات شهرستان گتوند تا ۱۵ فروردین تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه هیچ مسئول اداره ای اجازه خروج از شهرستان را ندارد، افزود: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات رسان و اورژانس و بانکها نیست.

طبق اعلام یک منبع آگاه، ادارات دزفول نیز همانند ادارات شهرستان‌های شوش و گتوند تعطیل شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی ادارات دزفول شوش گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟

آن طور که حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع بررسی ساماندهی تعطیلات گفته، در این جلسه با افزایش یک روز به تعطیلات هفته و تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه موافقت شده، بنابراین روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در کمسیون اجتماعی مجلس با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت اتخاذ شد، عنوان کرده؛ دولت نیز با تعطیلی روزهای پنجشنبه علاوه بر جمعه‌ها موافق بود به عبارت دیگر کمیسیون اجتماعی مجلس به نظر دولت برگشت.

براساس گفته گودرزی، این مصوبه در راستای لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بود؛ ضمن اینکه ساعات کاری هفته نیز از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت به این معنا که در ماه ۱۶ ساعت از ساعات کاری موظفی کارکنان دولت کاسته شده است. آغاز و پایان ساعت کاری روز نیز با تصمیم دولت و متناسب با فصول سال تغییر می‌کند.

پیش از این، اواخر اسفند سال گذشته نمایندگان مجلس با کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مخالفت با تصویب کلیات این لایحه گفته بود: حالا اگر ساعت کار بخش دولتی را کم کردیم، با بخش خصوصی می‌خواهیم چه کار کنیم؟ این لایحه تبعیض آمیز است. از طرف دیگر هزینه کارگران شرکت ها در بخش تولید و خدمات را بر عهده چه کسی بگذاریم؟ اگر ساعت کار آن ها را هم کم کنیم، فردا قیمت تمام کالاها را افزایش می‌دهد.

همچنین صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس عنوان کرده بود: ساعت کاری متفاوت ادارات موجب ناهماهنگی در ارائه خدمات می‌شود. برای رسیدن به رسد اقتصادی ۸ درصد لازم است که بیشتر کار کنیم نه اینکه ساعت کاری ادارات را کاهش دهیم. لازم است که کارکنان بیش از گذشته به صورت جهادی کار کنند.

اما در مقابل، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرده بود: اولا مفهوم تعطیلی به معنای بیکار بودن نیست و در اسلام چیزی به نام تعطیلی با ترجمه بیکاری نداریم بلکه ما اموری را در زندگی داریم که در طول هفته فرصت پرداختن به آن وجود ندارد و هر انسان نیازمند فرصتی است تا به دیگر امور خود بپردازد.

سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز نیز گفته بود: همین الان ادارات در تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است و این شامل استان‌های دیگر نمی‌شود. همچنین جایی ثابت نشده است که اگر ساعت کار بیشتر شود، بهره وری نیز افزایش می‌یابد.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنجشنبه» می‌شوند
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند؟
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی میشود؟ + جزئیات
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند
  • بانک‌ها مشمول تعطیلی «پنحشنبه» می‌شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟