Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که این بانک در ادامه رویکرد فعال و تلاش های خود با همراهی و پشتیبانی وزیر امور خارجه، تمام توان و همت خودش را صرف تأمین منابع ارزی مورد نیاز کشورمان، از محل منابع متعلق به ايران، برای تدارک دارو، تجهیزات پزشکی و انسان دوستانه کرده  و به تلاش های خود در این زمینه ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد، عبدالناصر همتی در یادداشتی با بیان این نکته که این روزها، زندگی اقتصادی مردم تحت فشار تحریم های ظالمانه و همه جانبه و شیوع ویروس کرونا، نیامند پشتیبانی‌ و تلاش جدی و فوری مسوولان است، تاکید کرد که تلاش برای دسترسی به تأمین مالی سریع از صندوق بین المللی پول به عنوان حق قانونی و قطعی ایران و پیگیری آزادسازی منابع ارزی بانک مرکزی ایران که به ناحق و با اعمال فشار دولت آمریکا مسدود شده است، همگی در این راستا است.

وی با ابراز خرسندی از این نکته که پیگیری ها در هر دو مورد تاکنون روند مثبتی داشته است، افزود: در مورد تبلیغات برای وارونه نشان دادن تلاش های ایران برای استفاده از حقوق و منابع مسدود خود برای تأمین نیازهای دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم و این ادعا که ایران در تلاش برای دسترسی به پول نقد است! نه دارو و تجهیزات پزشکی! باید توضیح بدهم که تلاش ما صرفاً در جهت برداشتن محدودیت ها برای انتقال منابع ارزی بانک مرکزی، برای تداوم تأمین دارو و تجهیزات برای مقابله با این بیماری عالم‌گیر است.

 رییس کل بانک مرکزی با اشاره به این نکته که همه می دانند که شرایط خطیر کنونی ایجاب می کند که کشورها در مبارزه جهانی با این معضل در تامین نیازهای ضروری و انسان دوستانه خود با محدودیتی مواجه نباشند، خاطرنشانن کرد: مطمئناً بانک مرکزی، تمامی تلاش خود را در جهت گشایش‌ های بیشتر در رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم انجام خواهد داد، همانطور که قبل از شیوع کرونا، مسیر روبه بهبود در رشد اقتصادى و تورم را بدون استفاده از منابع مسدود شده، به خوبی شکل داده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی منابع ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای به همه عاملین دارای مجوز فعالیت تأمین مالی جمعی اعلام کرد: در راستای ماده ۶ دستورالعمل تأمین مالی جمعی مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار، ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی به تصویب کارگروه تأمین مالی جمعی رسید.

کد خبر 6080820 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • ضوابط اجرایی تأمین مالی جمعی ارزی تصویب شد
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد
  • فرمول تعیین نرخ ارز مشخص شد/ توصیه فوری بانک مرکزی به خریداران طلا و ارز
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار