Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: پیگیری شرایط اقتصادی باشگاه های خصوصی به یک دغدغه جدی و فرا استانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم تعطیل شدن باشگاه های ورزشی گفت: گروه های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس از زمان صدور این مصوبه با هدف اجرای دستورالعمل مذکور و جلوگیری از بروز سوء استفاده در جهت به خطر افتادن سلامت عمومی شهروندان نظارت‌های خود را تشدید و با معدود باشگاه هایی که اقدام به فعالیت می‌کردند برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در عین حال گفت: شرایط، شرایط ویژه‌ای است و وضعیت اقتصادی باشگاه های خصوصی مخصوصاً باشگاه هایی که به صورت استیجاری اداره می‌شوند به یک دغدغه فرا استانی تبدیل شده است. مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر در حال گفتگو، رایزنی و چاره جویی هستند افزود: در فارس نیز این موضوع به اطلاع استاندار رسیده و وی نیز موضوع را در دستور کار قرار داده است. کامیاب تخصیص تسهیلات با سود کم به بهره‌برداران از فضاهای ورزشی بخش خصوصی را یکی از راهکارهای پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان فارس به مراجع ذی‌ربط اعلام کرد و افزود: این پیشنهاد در حال بررسی است. وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کلان و استاندار فارس در حوزه استان به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از تعطیل شدن باشگاه‌ها است گفت: تلاش می کنیم تا با در نظر گرفتن شرایط موجود و در فضایی منطقی تصمیمی اتخاذ و عملیاتی شود که خسران وارده به بخش خصوصی را به حداقل برساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه فارس مدیرکل ورزش و جوانان کرونا کامیاب ورزش و جوانان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل اقتصاد ودارایی استان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای فارس گفت: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار از طریق مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود کسب و کار وزارت اقتصادی و دارایی پیگیری می‌شود و بر این اساس لازم است همه مجوز‌های کاغذی قدیمی کسب و کار به شناسه یکتا با دریافت یک پیامک و دریافت QR اقدام کنند.
ایوب فرامرزی افزود: درگاه ملی مجوز‌های کشور به نشانی moiavez. Ir در نظر گرفته شده است و کلیه کسبه و فعالان اقتصادی برای دریافت خدمات هوشمند دولتی و بانکی باید مجوز‌های قدیمی را در قالب شناسه یکتا به شناسه جدید تبدیل کنند و مجوز‌های قدیمی بعد از اردیبهشت فاقد اعتبار هستند.
وی افزود: دریافت این شناسه رایگان است و  فقط باید مشخصات پشت کارت ملی، و شماره ملی و و شناسه صنفی و کد پستی درج شده بر روی پروانه صنفی را ثبت کرد.

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب