Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:22:07 GMT

وزیر علوم ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۱۷۵

وزیر علوم ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر غلامی آمده است:

سوم شعبان، روز میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان، آموزگار حریت و آزادگی و بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این مظاهر پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به تمامی دلاورمردان عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.»

کد خبر 4887894 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیام تبریک روز پاسدار ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشگاه تربیت مدرس سازمان سنجش روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در بخشی از پیام تبریک حسین امیرعبداللهیان به امیر سرلشگر موسوی آمده است: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

وزیر امور خارجه افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)