Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان گفت: ۲۰۰ مأمور پلیس در استان سمنان مجری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: از 2 روز گذشته، طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و استان سمنان آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تشدید محدودیت‌های بیشتری در تردد و سفرها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فقط به افرادی که ساکن شهرها هستند اجازه ورود داده می‌شود و به افراد غیر ساکن اجازه ورود به دیگر شهرها داده نمی‌شود.

خجسته پور بیان کرد: 200 مأمور پلیس در ورودی شهرهای مختلف استان سمنان مأمور هستند نسبت به ورود مسافران غیربومی و غیر ساکن در شهرها نظارت جدی داشته و از ورود افراد غیر ساکن به شهرها جلوگیری کنند.

وی گفت: این مأموران پلیس در 16 نقطه از استان سمنان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مستقر می‌شوند.

کنترل 11 محور مواصلاتی استان خراسان جنوبی در طرح فاصله گذاری اجتماعی/ ممانعت از از ورود و خروج 320 دستگاه خودروربیعی: فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد/ حمایت دولت ازخانواده هایی که توان نگهداری بیماران را ندارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: در روز هشتم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تردد هشتاد درصدی در ایام سمنان هستیم.

خجسته پور از در دستور کار قرار گرفتن اعمال سختگیری محدودیت ترددهای به‌ویژه در روز 13 فروردین که روز طبیعت نام دارد، خبر داد.

وی عنوان کرد: در قالب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنترل ورودی از شهرها و مدیریت تعطیلی اصناف در نظر گرفته‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از زمان اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان سمنان تاکنون 2 مورد جریمه 500 هزار تومان و توقیف خودرو رخ‌داده است و 10 واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و پلمپ شده است.

خجسته پور تأکید کرد: با هرگونه تخلف از سوی همشهریان در جای‌جای استان سمنان برخورد جدی و قاطع صورت می‌گیرد؛ چرا که آسان‌گیری در شرایط فعلی مساوی با تداوم زنجیره انتقال ویروس کرونا در جای‌جای این استان است؛ بنابراین باید همه مردم استان هشدارها را جدی گرفته و نسبت به رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشت فردی نهایت همکاری را با مسئولان خود در بخش‌های مختلف خدماتی، اجرایی، درمانی و پزشکی داشته باشند.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی استان سمنان خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد


به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ضمن تبریک عید سعید فطر بیان کرد: ویژه‌ برنامه‌های شاد و مفرح برای مردم شهربندرعباس و مهمانان به مناسبت عید سعید فطر در محل زیر پرچم از ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ تا ۲۴ فروردین برگزار شد.   مسلم عاشوری افزود: اجرای گروه سرود ، مسابقه ، گروه نمایش طنز ، اجرای نمایش باموضوع فرهنگ شهروندی ، اجرای خوانندگان و برپایی غرفه فرهنگی سازمان برای انجام نقاشی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه هايي بود که در این جشن ها اجرا شد.و مورد استقبال شهروندان و ميهمانان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • اجرای طرح نور ویژه عفاف و حجاب در سمنان
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • جشن عید سعید فطر در زیر پرچم برگزار شد