Web Analytics Made Easy - Statcounter

محموله کمک‌های جمع‌آوری شده توسط هیئت‌های مذهبی کرمان برای کمک به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده جنوب استان ارسال شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اگر چه این روزها هئیت‌های مذهبی استان برای جلوگیری از شیوع کرونا برنامه و مراسم ندارد اما بچه هیئتی‌ها خط مقدم جبهه خدمت و کمک به مردم حضور دارند؛ گاهی با گندزدایی و ضدعفونی کوچه‌ها و خیابان‌ها و گاهی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم سیل‌زده استان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم یک محموله کمک‌های جمع‌آوری شده توسط هیئت‌های مذهبی کرمان شامل بسته‌های مواد غذایی، پتو، کنسروجات و ... به جنوب استان اعزام شد.                        

تلاش بی‌وقفه پرسنل بیمارستان صحرایی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان به روایت تصویراختصاصی| هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل‌زده کرمان برای خرید لوازم خانگیبازدید فرمانده سپاه کرمان از روند بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده استان+تصاویرتوزیع غذای سفیران حاج قاسم در شب بارانی کرمان + فیلم                                                    

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه ارسال این کمک‌ها در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اقدامات انجام شده در استان توسط گروه‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت برای کمک به سیل‌زدگان جنوب استان اظهار داشت: پس از اینکه در روزهای نخست سال جاری جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان رودبارجنوب و زهکلوت به شدت آسیب دید با حضور روحانیون و نیروهای جهادی قرارگاه مردمی شهید مدافع حرم بامری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج طلاب، بسیج دانشجویی، روحانیون، سازمان تبلیغات اسلامی، روحانی مستقرها و گروه‌های جهاد از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که زیرمجموعه این قرارگاه فعالیت خود را در منطقه سیل‌زده کرمان آغاز کردند گفت: با تقسیم کاری که در ستاد بحران انجام شد مسئولیت کمک و امدادرسانی به برخی روستاها به ما سپرده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با یادآوری اینکه در سیل سال گذشته نیز قرارگاه فعالیت‌های اجتماعی در استان برای گروه‌های مردمی و با شعار قرار همدلی تشکیل شد افزود: امسال هم با همان شعار مشغول به جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

وی با عنوان اینکه قراگاه در سه جبهه سازندگی، کمک‌رسانی معیشتی و شست‌وشوی گل ولای در حال خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل جنوب کرمان است افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط هیئت‌های مذهبی و مردمی نیز به منطقه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت های مذهبی برای کمک جنوب استان جمع آوری سیل زده کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه نخستین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی‌ربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش‌محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد نتیجه‌بخش تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر متولی ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان