Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:40:48 GMT

دعوت خیرین فارس برای مشارکت در خرید دستگاه های تنفسی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۲۳۸

دعوت خیرین فارس برای مشارکت در خرید دستگاه های تنفسی

رامجردی گفت: از سوی مراکز درمان کرونا، نیاز به ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی اعلام شده که ارزش هر یک از این دستگاه ها ۱۵۰ میلیون تومان است و خیرین می توانند در خرید آنها مشارکت مطلوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی» با اشاره به لزوم افزایش دستگاه های تنفس مصنوعی در بیمارستان های درگیر کرونا در فارس، گفت: از آنجا که ریه ها در پی ابتلا به ویروس کرونا آسیب می بینند، نیاز به افزایش دستگاه تنفس مصنوعی «رسپیراتور» در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل مجمع عالی خیرین تامین سلامت استان فارس افزود: بر این اساس از سوی مراکز درمان کرونا،  نیاز به 20 دستگاه تنفس مصنوعی اعلام شده است و ارزش هر یک از این دستگاه ها  ۱۵۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: خیرین استان می توانند برای مشارکت در خرید این دستگاه ها از طریق شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، همدلی کنند.

رامجردی همچنین از کمک 200 میلیون تومانی خیر جوان شیرازی برای تامین تجهیزات لازم در درمان کرونا خبر داد و عنوان کرد: «استخری»، خیر جوان حوزه سلامت فارس با  توجه به اعلام نیاز بیمارستان های درگیر کرونا، 200میلیون تومان به بخش درمان کرونا اهدا کرده است.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس نوروز ۹۹ مجمع خیرین سلامت مشارکت شیراز تنفس مصنوعی درمان کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ مهدی زارعی، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد با همکاری مردم نیک اندیش، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و سایر مؤسسه‌های خیریه، بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان در قالب طبخ غذای گرم، اهدا بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کرده است.

زارعی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از ۱۷۳ هزار و ۳۰ پرس غذای گرم و ۱۶۲ هزار و ۶۰۰ بسته ی افطاری ساده به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان طبخ و به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و ۱۸۶ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه در ادامه به میزان جمع آوری زکات فطریه در پایان ماه رمضان اشاره و گفت: در روز عید سعید فطر، مردم شریف و نوع دوست بندرعباس مبلغ ۵۸۵ میلیون تومان به عنوان زکات فطریه و کفارات خود به پایگاه‌های کمیته امداد منطقه سه بندرعباس اهدا نمودند که در همان روز عید فطر به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، واریز گردید.

کد خبر 6083488

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • جلب مشارکت خیرین در امر سلامت ضروری است
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس