Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیاب گفت: وضعیت اقتصادی باشگاه های خصوصی و اجاره ای استان با استاندار فارس مطرح شده که رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدرعلی کامیاب» با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان فارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در پی اعلام تصمیم ستاد کرونای استان، مبنی بر لزوم تعطیلی باشگاه های ورزشی سراسر استان، نظارت‌های اداره کل ورزش و جوانان برای برخورد با باشگاه های متخلف، تشدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: اما در این شرایط، وضعیت اقتصادی باشگاه های خصوصی و اجاره ای، یک دغدغه فرا استانی شده است.

وی اضافه کرد: برای رفع و کاهش این مشکل، مدیران کل استان‌ها با وزیر ورزش و جوانان، به رایزنی پرداخته اند و این موضوع را با استاندار فارس نیز مطرح کرده ایم که رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده است.

کامیاب عنوان کرد: اختصاص تسهیلات با سود اندک به باشگاه ها و فعالان ورزشی بخش خصوصی، در کاهش مشکلات این افراد، می تواند موثر باشد.

 وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان فارس، تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار می گیرد تا خسارت به بخش خصوصی و باشگاه های ورزشی در استان به کمترین میزان ممکن برسد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس نوروز ۹۹ ورزش و جوانان فارس تعطیلی بخش خصوصی شیراز کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!