Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم، فدراسیون اسکواش اقدام به تهیه برنامه‌های ورزشی این رشته کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون اسکواش پویش "در خانه مى مانیم و ورزش مى کنیم" را از چندی قبل با نام اسکواشی باش آغاز کرد.

در همین راستا برای آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان به اسکواش با همکاری مسعود قره‌ضیاالدینی سرمربی تیم ملی اسکواش ایران برنامه‌های ورزشی تهیه شده است که توسط قهرمانان به نام کشورمان نشان داده می‌شود و هر روز در صفحه رسمی اینستاگرام اسکواش ایران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه زمان بندی در نظر گرفته شده هر روز ساعت ۱۰:۱۵ ویدیو یک جلسه تمرینی در صفحه اینستاگرام اسکواش ایران به نشانی https://t.me/c/1312322151/30047 بارگزاری می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسيون اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد

نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو ۲۰۲۴ به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی ۲۰۲۶ منتفی شد

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشت و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، علاقه زیادی به این مربی و همچنین روبرتو دی زربی دارد. هرچند تردید‌هایی درباره گزینه دوم وجود دارد، چون او تجربه هدایت هیچ تیم بزرگی را نداشته و به همین دلیل شانس امری برای حضور در مونیخ بسیار بیشتر از او است. 

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد