Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:09:42 GMT

احتمال آبگرفتگی برخی معابر شهری در گلستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۳۳۴

احتمال آبگرفتگی برخی معابر شهری در گلستان

محمود محمد قلی پور رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگانگفت: امشب موج کوتاهی از فراز استان عبور می‌کند که باعث افزایش ابر، پدیده مه، و احتمال بارش پراکنده و ملایم خواهد شد.

او ادامه داد:، اما از فردا شب، موج اصلی سامانه بارشی به استان نفوذ می‌کند که پیامد‌های گسترده‌تر و تغییرات جوی قابل ملاحظه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قلی پور افزود: این پیامد‌ها، بارندگی، پدیده مه غلیظ و در نواحی مرتفع کوهستانی ریزش پراکنده برف و کاهش نسبی دمای ۶ تا ۸ درجه‌ای را به دنبال دارد.

او گفت: به دلیل ریزش بارش‌ها دردبرخی نقاط استان احتمال آبگرفتگی برخی معابر شهری و لغزندگی جاده‌های کوهستانی وجود دارد و رانندگان هنگام تردد در این جاده‌ها احتیاط کنند.

این سامانه سه شنبه از فراز استان عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سامانه بارشی از روز گذشته در استان فعال شده بامداد امروز شدت گرفته است که منجر به مسدود شدن برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: محور گنبد کلاله محدوده پل بایلر به دلیل طغیان رودخانه موقت مسدود شد و محور گنبد به سمت مینودشت جایگزین این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های استان گلستان لغزنده است و پدیده مه گرفتگی در نقاط جنگلی وجود دارد، گفت: در محور توسکستان شاهد بارش برف هستیم و به دلیل تردد و حجم ماشین‌ها کار نمک پاشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و اطلاعات راه مطلع شوند.

کد خبر 6087158

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • باران بهاری در راه مازندران
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران