Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 5909 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 86498 نفر برسد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، مقامات ایتالیا شامگاه جمعه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 919 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 9134 نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طی 24 ساعت گذشته 5909 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 86498 نفر برسد.
در حال حاضر ایتالیا از چین با 81340 مبتلا به کرونا پیشی گرفته و پس از آمریکا با 93329 مبتلا به ویروس کرونا در جایگاه دوم جهانی مبتلایان به کرونا قرار دارد.
بر اساس آخرین آمارها تا کنون 10950 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بدست آورده‌اند.
امروز خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».
همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار 34 ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است.
ایتالیا با 86 هزار و 498 مورد ابتلا و 9 هزار و 134 فوتی جایگاه دوم بالاترین مبتلایان به این ویروس را دارا است و چین که پیش از این با مجموع 81 هزار و 394 فرد آلوده به کرونا، جایگاه نخست جهان را بعنوان مرکز شیوع کرونا داشت، هم‌اکنون بعد از آمریکا و ایتالیا در جایگاه سوم قرار گرفته است.
اسپانیا با 67 هزار و 719 فرد مبتلا و پنج هزار و 138 قربانی و آلمان با 50 هزار و 871 فرد مبتلا و 351 قربانی و فرانسه با 32 هزار و 964 فرد مبتلا و یکهزار و 995 قربانی در جایگاههای بعدی قرار گرفته‌اند.

کاهش روند گسترش بیماری در ایتالیا
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد، کاهش روند گسترش ویروس کرونا در ایتالیا به رغم افزایش تلفات، احتمالا نتیجه قرنطینه و امدادرسانی کارشناسان خارجی بوده است.
بر اساس این گزارش، 919 نفر در 24 ساعت در ایتالیا جان باختند. از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان، این آمار بی سابقه و یک رکورد محسوب می‌شود. با این تعداد تلفات جدید، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 9 هزار 100 نفر رسید.
گزارشگر افزود، اما به رغم همه این ها، روند ابتلا کند شده است. احتمالا قرنطینه که بیش از دو هفته پیش آغاز شد، دلیل این کاهش بوده است. البته شاید کمک کارشناسان خارجی از جمله پزشکان چینی، کوبایی و روس نیز در انی کاهش دخیل بوده اند.
مسکو کارشناسان ضد عفونی نیز به ایتالیا اعزام کرده است.

تهدید ایتالیا به خروج از اتحادیه اروپا
"متئو سالوینی"، وزیر کشور پیشین ایتالیا ضمن توصیف اتحادیه اروپا به "لانه مار و شغال" از تاخیر و تعلل این اتحادیه در اجرای تدابیر لازم برای مقابله با شیوع بیماری همه گیر کووید-19 به شدت انتقاد و تهدید کرد ایتالیا اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد.
متئو سالوینی از این که اتحادیه اروپا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با تاخیر و تعلل عمل کرده است، مقامات بروکسل را به خروج ایتالیا از اتحادیه اروپا تهدید کرد.
سالوینی در گفتگو با پایگاه اینترنتی affaritaliani.it تاکید کرد:" رفتار اتحادیه اروپا دیوانگی است. پانزده روز طول کشید تا اتحادیه اروپا تصمیم بگیرد که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا چه کار باید بکند، به چه کسی و چگونه کمک کند این در حالی است که در شرایط اضطراری کنونی، هر روز افراد زیادی به علت ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند و شاید هم فردا خیلی‌ها از فقر کشته شوند. "
پیش از این نیز "جوزپه کونته"، نخست وزیر ایتالیا از امضای سند نهایی نشست سران اروپا که به طور ویدئو کنفرانس برگزار شد خودداری کرده بود.
این نشست به تدابیری که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا لازم است، اختصاص داشت. کونته به سران اتحادیه اروپا ده روز فرصت داد تا راهکاری مناسب برای شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا پیدا کنند.

بیمارستان‌های پاریس تخت خالی ندارند
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: ظرفیت پذیرش بیمارستان‌های پاریس پایتخت فرانسه تکمیل شد و این بیمارستان‌ها در چند ساعت آینده، امکان پذیرش هیچ بیماری را نخواهند داشت.
شمار قربانیان اسپانیا در 24 ساعت 832 نفر افزایش یافت
شمار قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا در 24 ساعت گذشته 832 نفر افزایش یافت و به 5 هزار و 690 نفر رسید.
 
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روسیه
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به هزار و 264 نفر رسید.
شیب ابتلا به ویروس کرونا در روسیه همچنان در حال تندتر شدن است و در هر شبانه روز رکورد جدیدی از تعداد مبتلایان شناسایی شده در این کشور به ثبت می‌رسد.
براساس اعلام ستاد عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در وزارت بهداشت روسیه، با شناسایی 228 فرد جدید مبتلا به کرونا در 26 منطقه این کشور، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا به هزار و 264 نفر رسید. براساس آمار رسمی، تاکنون 5 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. تعداد بهبود یافتگان هم به 49 نفر رسید.
وزارت بهداشت روسیه همچنین اعلام کرد حدود 180 هزار تن از افراد مشکوک به ابتلا، قرنطینه و تحت مراقبت و نظارت پزشکی قرار گرفته اند.

طرح روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل برای همکاری جهانی علیه کرونا
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد طرحی را به مجمع عمومی تحویل داده که در آن خواستار همکاری کشورهای جهان در راستای مبارزه با ویروس کرونا شده است.
روسیه طرحی را به مجمع عمومی سازمان ملل تحویل داد که در آن بر صدور اعلامیه همکاری جهانی جهت مبارزه علیه ویروس کرونا تأکید شده است.
به نوشته خبرگزاری «تاس»، نماینده روسیه در سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فدراسیون روسیه در تاریخ 26 مارس 2020 طرحی را به مجمع عمومی سازمان ملل تحویل داد تا این مجمع درخصوص مقابله با ویروس کرونا اعلام همبستگی کند».
وی افزود: «این پروژه طبق منشور سازمان ملل در زمینه همکاری کشورها است که در قانون اصول بین‌المللی اعلامیه سازمان ملل در سال 1970 ذکر شده است. این اعلامیه به طور اخص رهبری سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با این همه‌گیری؛ موافقت کشورها درخصوص همکاری با یکدیگر و سازمان بهداشت جهانی به‌منظور توسعه بخشیدن به روش‌هایی که می‌توانند انتشار [ویروس کرونا] را مهار و درمان آن را تضمین کند؛ کمک به آسیب‌پذیرترین کشورها به‌خصوص کشورهای در حال توسعه؛ توقف جنگ تجاری و تحریم‌های یک‌جانبه بدون موافقت شورای امنیت؛ جلوگیری از ایجاد تبعیض میان کشورها، مردم و افراد در برابر همه‌گیری؛ مبارزه با احتکار اقلام ضروری اولیه؛ به رسمیت شناختن این نیاز که تنها اطلاعات موثق و علمی درباره این همه‌گیری منتشر شوند، پیشنهاد می‌کند».
همچنین در این بیانیه آمده است: «فدراسیون روسیه گردآوری نظرات درباره این طرح را آغاز کرده است».

تولید هفت نمونه اولیه واکسن کووید-19 در روسیه
در راستای تلاش کشورهای جهان برای تولید واکسن و داروی مقابله با ویروس کرونا، سازمان بیولوژیک پزشکی روسیه، هفت نمونه اولیه از واکسن ضدکووید-19 را تولید کرد.
بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، «ورونیکا اسکوورتسوا» مدیر سازمان بیولوژیک پزشکی رویه تصریح کرد که علیرغم آنکه نمونه‌های اولیه از واکسن مقابله با کووید-19 تولید شده است اما واکسنی که بتوان از آن برای کرونا استفاده کرد، حداقل تا 11 ماه دیگر آماده نمی‌شود.
وی ادامه داد که وظیفه فعلی، انتخاب مؤثرترین نمونه اولیه واکسن از میان هفت نمونه تولید شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در اتریش افزایش یافت
براساس تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت اتریش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به هفت هزار و هفتصد و دوازده نفر رسیده است.
طی بیست وچهار ساعت گذشته با افزایش یازده درصدی؛ هشتصد و چهل نفر به مبتلایان جدید کرونا در اتریش اضافه شدند. همچنین تاکنون شصت و هشت نفر در اتریش براثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
تهدید ایتالیا به خروج از اتحادیه اروپا
 
پناهجویان در فرانسه به حال خود رها شده اند
در بحبوحه گسترش ویروس کرونا در فرانسه، پناهجویان به حال خود رها شده و در شرایطی وحشتناک، بدون درآمد و غذا به سر می‌برند.
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: به رغم توصیه رعایت فاصله بین افراد برای مقابله با ویروس کرونا، پناهجویان در منطقه مونتروی واقع در حومه پاریس نمی‌دانند که چطور می‌توانند به این توصیه عمل کنند. این پناهجویان از نظر بهداشتی در وضعیتی وحشتناک به سر می‌برند.
مقررات قرنطینه در مونتروی واقع در حومه پاریس رعایت می‌شود. اما پشت این دیوار‌ها یک بمب بهداشتی وجود دارد. ده‌ها مرد در کنار هم و در مکانی پرتراکم زندگی می‌کنند. برای آن‌ها امکان توصیه رعایت فاصله بین افراد وجود ندارد.
تخت‌ها تنگاتنگ کنار هم قرار داده شده اند. 70 نفر در این فضا زندگی می‌کنند. اگر این وضع ادامه پیدا کند، همه مبتلا خواهند شد.
اکثر این مردان به طور غیرقانونی در فرانسه حضور دارند و به کار سیاه مشغول هستند. آن‌ها نمی‌توانند از هیچ یک از امتیازات اعطا شده از سوی دولت، بهرمند شوند.

فرانسه وضعیت قرنطینه را تا 27 فروردین تمدید کرد
رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که وضعیت قرنطینه در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تا 27 فروردین تمدید می‌شود.
«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه خبر داد که وضعیت قرنطینه در این کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا برقرار شده بود برای دو هفته دیگر و تا 15 آوریل (27 فروردین) تمدید می‌شود.
بر اساس قوانین قرنطینه در فرانسه، تمامی جابجایی‌ها در این کشور تا 15 آوریل محدود می‌شود و کسانی که قوانین جدید فرانسه برای مقابله با ویروس کرونا را نقض کنند مجازات خواهند شد.
همچنین به شهروندان تنها برای خرید غذا یا رفتن به سر کار (در صورتی که کار کردن از خانه غیرممکن باشد) اجازه خروج از منازل داده خواهد شد.
اولویت توزیع ماسک و ابزارهای پیشگیری برای پزشکان و تیم‌های پزشکی خواهد بود و ارتش این کشور نیز در مناطق شیوع ویروس کرونا مستقر خواهد شد.

شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در آلمان افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از موسسه روبرت کخ، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در آلمان به 48 هزار و 582 نفر رسید. شمار جان باختگان بر اثر این ویروس در آلمان نیز به 325 نفر رسید.

محدودیت‌های کرونایی در آلمان دست‌کم تا 1 اردیبهشت ادامه خواهد یافت
به گفته رئیس دفتر آنگلا مرکل، آلمان به محدودیت‌های کرونایی دست‌کم تا پیش از 1 اردیبهشت پایان نخواهد داد.
به گزارش رویترز، رئیس دفتر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، روز شنبه به وب‌سایت روزنامه آلمانی اشپیگل گفت: «ما درباره رفع هیچیک از محدودیت‌ها پیش از 20 آوریل (1 اردیبهشت) صحبت نمی‌کنیم.»
وی افزود آلمان پیش از 20 آوریل تصمیم خواهد گرفت پس از آن، چه محدودیت‌هایی را اعمال نکند.
 
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سوییس
براساس آمار وزارت بهداشت سوییس شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 13 هزار و 143 نفر رسیده است. تاکنون 237 نفر براثر ابتلای به این ویروس جان باخته اند.
در سوییس تا به امروز بیش از 97 هزار تست کرونا انجام گرفته است و نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد تاکنون 12 درصد به این ویروس مبتلا هستند.
همچنین مرکز سلامت سوییس (اوبسان) در گزارشی اعلام کرد بیش از دو میلیون نفر از مردم سوییس که بالاتر از 65 سال سن دارند و به بیماری‌هایی همچون فشار خون؛ دیابت و مشکلات تنفسی مبتلا هستند با خطر زیاد ابتلا به این ویروس روبرو هستند.
بیشترین مبتلایان و فوت شدگان در ایالت تسین سوییس هستند که نزدیک مرز ایتالیا است.

تلاش انگلیس برای پیشتازی در ساخت واکسن کرونا
شبکه تلویزیونی العربی گزارش داد، نخستین دز از واکسنی مؤثر که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شود، از طلا و نفت و سلاح نیز گران‌تر خواهد بود و آزمایشگاه‌های انگلیس در تلاشند پیشتاز ساخت چنین واکسنی باشند.
به گزارش  شماری از آزمایشگاه‌های درمانی و دانشگاهی انگلیس به شدت در تلاشند تا به سرعت به واکسنی برای مقابله با کرونا دست پیدا کنند.
این در حالی است که انگلیس شاهد رشد فزاینده مبتلایانی است که ابتلای آنان به کرونا تأیید شده است و حتی بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و ولیعهد این کشور نیز از کرونا در امان نمانده اند.
مقامات بهداشتی اعلام کردند 185 مورد مرگ ناشی از کرونا را ظرف یک روز در انگلیس ثبت کردند که بزرگترین آمار فوتی ظرف یک روز از زمان شیوع کرونا در انگلیس است.

ملکه انگلیس به کرونا مبتلا شده است؟
پس از آنکه خبر ابتلای نخست وزیر انگلیس به کرونا در رسانه ها منتشر شد، خبری مبنی بر ابتلای ملکه الیزابت نیز به کرونا در رسانه ها منتشر شد.
فعالان شبکه های اجتماعی با بیان اینکه "بوریس جانسون" در تاریخ 11 مارس(21 اسفند 98) با ملکه الیزابت دیدار داشته است اعلام کردند که احتمال دارد ملکه الیزابت نیز به کرونا مبتلا شده باشد.
این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی تایید نشده است.
ملکه الیزابت (93 ساله) به همراه همسرش (98 ساله) به منظور قرنطینه از قصر باکینگهام به عمارت وندسور منتقل شدند.

کمبود تجهیزات پزشکی در انگلیس
شبکه خبری الجزیره گزارش داد: کارکنان بخش بهداشت و سلامت در انگلیس برای مقابله با شیوع کرونا، منتظر ساده‌ترین تجهیزات پزشکی هستند.
بر اساس این گزارش، دامنه شیوع ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و همزمان با آن شمار مبتلایان و فوتی‌ها هم افزایش می‌یابد.
در برابر این شرایط، همه تاکید دارند که مهمترین مسئله حفظ سلامت کارکنان بخش سلامت است که منتظر ساده‌ترین تجهیزات حفاظتی از خود هستند تا بتوانند بیماران را از مرگ نجات دهند.
پزشکان و پرستاران در انگلیس به علت توجه نکردن دولت به وضع آن‌ها به شدت ناراضی و ناراحت هستند.
کادر پزشکی در انگلیس این سوال را مطرح می‌کنند که چطور ولیعهد و نخست وزیر انگلیس توانستند تست کرونا بدهند، اما به افراد عادی و کادر پزشکی گفته می‌شود در صورتی که عوارض ابتلا به ویروس کرونا در آن‌ها ظاهر شد، خودشان را قرنطینه کنند و تست کرونا فقط مخصوص افرادی است که حال آن‌ها وخیم است.

اعلام قرنطینه دو هفته‌ای در ایرلند
از طرف دیگر با تأیید ابتلای دو هزار و 121 نفر به ویروس کرونا و قربانی شدن 22 نفر در ایرلند بر اثر آلوده شدن به ویروس «کووید-19»، «لئو وارادکار» نخست‌وزیر ایرلند اعلام قرنطینه دو هفته‌ای تا تاریخ 12 آوریل (24 فروردین) کرد و به مردم کشورش دستور داد که به هیچ‌عنوان مگر در مواقع بسیار ضروری حق خروج از خانه‌های خود را ندارند.
وی تصریح کرد که اینگونه اقدامات سختگیرانه با «هدف نجات جان تعداد زیادی از افراد (از ابتلا به ویروس کرونا) طی روزهای آتی است و این یک دوران فشرده از اقدامات محدودکننده است».

توقف کامل پرواز‌های خارجی در ترکیه
خطوط هوایی ترکیه (ترکیش ایر) همه پرواز‌های خارجی خود را متوقف کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی تی آر تی ترکیه، بلال اکشی مدیر عامل خطوط هوایی ترکیه با اعلام این مطلب افزود: از ساعت 23:59 دقیقه امروز پرواز‌های داخلی نیز فقط از استانبول و آنکارا به مقصد چند شهر بزرگ انجام خواهد شد.
خبر دیگر حاکیست راه آهن ترکیه نیز همه سفر‌های قطار‌های سریع السیر و منطقه‌ای را غیر از دو قطار مرمره در استانبول و پایتخت در آنکارا متوقف کرد.
مسافرت‌های بین شهری با اتوبوس نیز منوط به دریافت مجوز از استانداری‌های شده است.

حزب مخالف ترکیه خواستار اعلان فوری وضعیت فوق العاده شد
کمال قلیچداراوغلو رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه تدابیر کرونایی دولت را ناکافی دانست و خواهان اعلان هر چه سریعتر وضعیت فوق العاده و اجرای مقررات منع رفت و آمد در کشور شد.
قلیچداراوغلو با انتشار یادداشتی دولت ترکیه را به تآخیر در اتخاذ تدابیر موثر و فراگیر متهم و اعلام کرد: در نتیجه این کوتاهی کنترل و جلوگیری از گسترش کرونا ویروس تنها از راه اجرای مقررات منع رفت و آمد در کشور میسر خواهد بود.
رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه تدابیر هفت بندی دولت برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس را ناکافی دانست و افزود: شرایط به گونه‌ای است که به جای شعار " در خانه بمان" باید بگوئیم "در خانه نگه دار" و اعلان وضعیت فوق العاده فراگیر و موثر اجتناب ناپذیر و خواست تمام قشر‌های جامعه است.
قلیچداراوغلو در بخش دیگری از این یادداشت خواستار افزایش ظرفیت تست کرونایی در سطح کشور شد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا اروپا مبتلایان به کرونا در این کشور شمار مبتلایان به کرونا مقابله با ویروس کرونا ابتلا به ویروس کرونا برای مقابله با شیوع ابتلا به این ویروس ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست کرونا در ایتالیا اتحادیه اروپا ملکه الیزابت وزارت بهداشت بیمارستان ها اعلام کردند ساعت گذشته محدودیت ها سازمان ملل مجمع عمومی نخست وزیر تست کرونا نفر رسید بر اساس دو هفته کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی برابر بارسلونا و صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و به این دستاورد افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق، پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با کنارزدن بارسا راهی دور نیمه‌نهایی شد. تیم پاریسی که در بازی برگشت در اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند و با وجود شکست خانگی در بازی رفت راهی نیمه‌نهایی شود.

کیلیان ام‌باپه در بازی برگشت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند. او بعد از بازی گفت: از اینکه یک پاریسی‌ام احساس غرور می‌کنم. از روز نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن چنین احساسی را داشته‌ام. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن دارم. برای رسیدن به فینال نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

به نوشته مارکا ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند. او پیش از این سابقه فینالیست شدن با تیم پاریسی را دارد اما در نهایت از بالابردن جام بازمانده است.

این بازیکن ۲۵ ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای ماندن و یا جداشدن نگرفته است. گمانه‌زنی‌ها حاکی است او راهی رئال مادرید خواهد شد. البته حرف‌های او در پایان بازی با بارسا این احتمال را افزایش می‌دهد که او بخواهد در پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴