Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:47:54 GMT

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۴۲۶

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس منصوب شد

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در نامه موافقت محمد دهقانی فیروزآبادی با استعفای وحیدرضا گازرانی آمده است: پیرو درخواست‌های مکرر استعفای جنابعالی از سمت رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس به دلیل مشکلات جسمی، با استعفای جنابعالی موافقت کرده و موفقیت و بهروزی شما را در ادامه راه خدمت به مردم شریف شهرستان طبس در حوزه سلامت از درگاه ایزد منان خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در متن حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خطاب به سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان طبس آمده است: نظر به حسن سابقه و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس»  منصوب می‌شوید تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.

دهقانی فیروزآبادی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و تهیه برنامه‌های مدون و بهره‌گیری بهینه از امکانات و توانمندی نیروهای پرتلاش و دلسوز و تعامل با معاونان دانشگاه و مسوولان ارشد شهرستان، در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های بهداشتی، درمانی موفق و مؤید باشید.

تعداد موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی با افزایش ۱۵ مورد مثبت جدید در ۲۴ ساعت گذشته، امروز (شنبه) نهم فروردین به ۲۶۶ نفر و درگذشتگان بر اثر کرونا به ۲۴ نفر رسید.

تمامی ۱۱ شهرستان استان مرزی خراسان جنوبی درگیر با کرونا هستند و براساس آخرین آمار تفکیکی، شهرستان‌های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی طبس بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی طبس بهداشت و سلامت ویروس کرونا خراسان جنوبی طبس بهداشت و سلامت شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد