Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@07:42:40 GMT

پیروزی نزدیک است...

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۵۲۶

پیروزی نزدیک است...

خبرگزاری میزان- مریم جان! از قول من به بابا بگو که یک کتاب که مال غلام است به نام «شمع سحر» و آن کتاب دعا را از خانه افسانه این‌ها بیاور و هر شب جمعه هم دعا بخواند و اگر توانست نماز شب بخواند. همانطور که به تو دعا و قران را یاد دادم تو هم به دختر قرمز من پیروزی نزدیک است... تاریخ انتشار: 17:20 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۲۴۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شهید «امیر نوبهاری‌ثابت» در سال ۱۳۴۱، در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تهران دیده به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران طفولیت را در دامان مادری پاک و عفیف و پدری زحمتکش سپری کرد و در سن هفت سالگی وارد مدرسه شد و به تحصیل پرداخت. دوره ابتدایی را با موفقیت هر چه تمام‌تر به پایان رسانید و وارد دوره راهنمایی شد تا سال دوم تحصیل نمود، اما به علت فقر مادی و مشکلات فراوان به ناچار ترک تحصیل کرد و وارد بازار کار شد و در جریانات انقلاب همپای مردم در اکثر قیام‌ها بر علیه رژیم سفاک شرکت می‌جست.

بیشتر بخوانید: خاطره رزمنده‌ای که حمله شیمیایی حلبچه را با جان لمس کرد

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمد و در کنار کار به دفاع از آرمان‌های مقدس اسلامی هم مشغول می‌شود. در پی شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به طور داوطلب به خدمت مقدس سربازی رفت و پس از طی یک دوره آموزش نظامی به سوی میدان‌های نبرد شتافت و به مقابله با صدام عفلقی این مزدور متجاوز پرداخت و پس از ماه‌ها ایثار و رشادت سرانجام در تاریخ ۱۳۶۱، در منطقه عملیاتی «کرخه نور» بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش در گلزار بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

شهید گرانقدر امیر نو بهاری در وصیت نامه خود چنین می‌نگارد:

خدمت پدر و مادر و خواهر و برادر عزیزم سلام و امیدوارم که حال همگی شما‌ها خوب باشد و کسالتی نداشته باشید و در خوشی به سر ببرید و سال خوشی بدون ما داشته باشید و اگر از حال این حقیر دورافتاده خواسته باشید، به یاری خدا بد نیستیم و اول از تو پدر خوب و عزیزم شروع می‌کنم.

پدر عزیزم امیدوارم که حالت خوب باشد و در سایه خدای بزرگ مشغول کار باشی و این سال جدید را که ان شاءالله سال خوبی برایت باشد و تبریک می‌گویم و انشاءالله امسال عیدی خوبی برایتان داریم یعنی مقدمات یک ضربه عمیق به صدام را چیدیم.. امروز ۶۰/۱۲/۱۵ سرهنگ صیادشیرازی برایمان سخنرانی کرد. به یاری خدا می‌خواهیم جنگ را تمام کنیم و می‌خواهم که در همین جا از تو پدر خوب و گرامی خداحافظی کنم و تو را به خدای بزرگ بسپارم و می‌خواهم که اگر از روز اول که خودم را شناختم تا به حال هر خطایی از من سر زده ببخشی.

می‌دانم که شما را خیلی اذیت کردم ولی جوان بودم و خام. خلاصه می‌دانم که فرزند خوبی نبودم ولی خواهش دارم که از من فقط به خاطره‌های خوبی که دارید فکر کنید و کار‌های زشت مرا به یاد نیاورید و تو را از راه دور و از میان سرزمین خون و شهادت به خدای بزرگ می‌سپارم و تو را می‌بوسم. خدانگهدار. عبدالحقیر امیر نوبهاری

و دوم تو مادرم که می‌دانم خیلی از دستم شاکی هستی ولی اگر ناراحتی قبل از اینکه نامه را بخوانی یا بعد از خواندن نامه یک دوش آب سرد بگیر تا ناراحتی از سرت بپرد. خلاصه بگذریم امیدوارم که حالت خوب باشد و کسالتی نداشته باشید وسرت با نازنین کوچولوی من گرم باشد. مادر عزیزم، چون امکان دارد که این آخرین نامه از من باشد می‌خواهم که تمام بدی‌هایی که از من دیده‌اید به بزرگی خودت ببخشی و ما را حلال کنی. حتماً متوجه شدی که حمله سراسری داریم یعنی تا مرز و انشاءالله عید خوبی خواهد بود و امیدوارم که بی ما بهتون خوش بگذرد وفکر مرا هم نکنید و اگر تلفن یاخبری نمی‌دهم ناراحت نباشی. می‌خواهم که خیلی خوش بگذرانید و انشاءالله امسال عید یعنی سال جدید کمی حال تو را خوب کند.

خدمت خواهر کوچولو مریم، سلام امیدوارم که حالت خوب باشد و کسالتی نداشته باشی. مریم جان! اگر از حال داداشت خواسته باشی خوبم و فعلاً زنده‌ام. مریم جان! چون وقت ندارم چند کلمه می‌گویم که یادت نرود. یک نمازت را ترک نکن و سر نماز که می‌خوانی، چون هنوز کوچک و خدا دلت را نمی‌شکند برای تمام آن‌هایی که قرار است در این حمله شرکت کنند. دعا کن و آرزوی پیروزی کن که لااقل پیش مردم سربلند باشند.

مریم جان! از قول من به بابا بگو که یک کتاب که مال غلام است به نام «شمع سحر» و آن کتاب دعا را از خانه افسانه این‌ها بیاور و هر شب جمعه هم دعا بخواند و اگر توانست نماز شب بخواند. همانطور که به تو دعا و قران را یاد دادم تو هم به دختر قرمز من اگر آنجا هست یاد بده یا از کتاب «شمع سحر» یاد بگیرد و دعا کند که لااقل شکست نخوریم، چون پیروزی نزدیک است. یادت نرود حتماً بخوان قربان تو برادرت امیر.

خدانگهدار همگی شماها. عبدالحقیر امیر نوبهاری.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید شهید نوروز99 امیدوارم که حال مریم جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تور کنسرت‌های علیرضا قربانی خواننده مطرح ایرانی در نوروز ۱۴۰۳، سوم تا هفتم فروردین ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲/۳۰ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

قربانی در این کنسرت‌ها قطعات از پیش مشخص شده شامل «عروج» به آهنسازی حسام ناصری و شعر ابوسعید ابوالخیر، «پریشانی» و «پل» از حسام ناصری و شعر احمد امیر خلیلی، «مرا ببخش» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر حسین غیاثی، «زلف سیه» به آهنگسازی غلامحسین مین باشیان و شعر غلامحسین مین باشیان را در بخش اول اجرا کرد.

قربانی در نیمه اجرا با سلام و تبریک سال نو از مخاطبانش خواست تا برای حضور سبز خودشان خود را تشویق کنند و گفت: مدیریت این اجرا‌ها با حسام ناصری و تیم برایی کنسرت است که همه با هم به شما خیر مقدم می‌گوییم. سال نو باستانی فرخنده و مبارک و طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق تعالی باشد، بی نهایت خوشحالیم که تا لحظات پایانی سال قبل و بلافاصله سال جدید خدمت شما رسیدیم و افتخار به حضورتان داریم. ما قدردان حضور و حمایت‌های شما هستیم که امیدواریم ادامه داشته باشد و بتوانیم باز هم در خدمتتان باشیم.

وی سپس پیش از اجرای قطعه میدانی تو گفت: این قطعه مثل خیلی دیگر از قطعات کاری از حسام ناصری است، اما ادبیات و اشعار آن از ابوسعید ابوالخیر و گهای هم مولانا است محتوای آن براساس حس و حال ما روی صحنه و ارتباطی که با شما برقرار می‌کنیم، انتخاب می‌شود و بداهه است، بنابراین مشخص نیست که چه چیز می‌خوانیم و انخاب مناجات بداهه است به نظرم این قطعه را با گوش جان بشونید و لحظاتی با آن همذات پنداری کنید چرا که مناجاتی با پروردگار است.

پس از آنتراکت و اجرای یک قطعه بی کلام شوشتری توسط گروه و تشویق نوازندگان توسط خواننده و مردم، قطعاتی دیگر «در زلف تو آویزم» از حسام ناصری و شعر امیرخسرو دهلوی، «عاشقانه نیست» از حسام ناصری و شعر اهورا ایمان، «گفتگو» از سیاوس ولی پور و شعر حسین منزوی، «خیال خوش» از علیرضا افکاری و شعر حسین غیاثی و در نهایت نیز «روزگار غریب» با شعر احم شاملو و حمید خلف بیگی اجرا شد.

قطعه آخر هم طبق روال کنسرت‌های اخیر قربانی با همخوانی مردم اجرا شد. قربانی از مردم خواست تا این قطعه را با همه احساسشان بخوانند و با هم همنوا شوند.

یکی از ویژگی‌های کنسرت‌های علیرضا قربانی توجه ویژه به نوازندگان است که مدام در قطعات مختلف توسط خواننده و مردم مورد تشویق و معرفی قرار می‌گیرند.

اعضای گروه ارکستر علیرضا قربانی حسام ناصری، تنظیم قطعات و نوازنده پیانو، سامان صمیمی، ویلن و کمانچه، امین عطایی، سولیست، آرمین قضاتی، رایین نورانی، بهار فلسفی و برهان همتی، ویلن و آرش جامع، نگار فرجی (سولیست)، کوشا صرافی، سارا نادری و زهرا کریمی نیز ویلن ۲، هومن مهدویان، تار و سه تار، دانیال جورابچی، طناز اسدالهی، مهدی منادی و الهام عادلی زااده، ویولا، مسعود فیروزی نژاد، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین و سینا آذرآباد، ویلنسل، مه سیما فلاحی، فلوت، حسام صدفی نژاد ابوا، نرگس تقی پور و هومان باقی، هورن، دارا دارایی، باس و ذکریا یوسفی و شایان ریاحی پرکاشن.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم